خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

دیوانگی آمریکا درپی شکست ها در غرب آسیا/ نابسامانی بازار ارز نشانه بی تدبیری مسئولین

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: تحمل شکست برای آمریکاییان خیلی سخت است چون به منطقه غرب آسیا دل بسته بودند و حالا تلاش می کنند افکار عمومی را از شکست های خود منحرف کنند این دیوانگی ها را انجام دادند.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۷۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

حجت الاسلام علی اکبرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به حمله اخیر آمریکا به سوریه اظهارداشت: معمولا استکبار و غرب به سرکردگی آمریکا هرگاه دچار شکستی شدند به نوعی خواستند از فضاحت شکست خارج شوند و این موجب شده که تحرکات این چنینی انجام دهند.

وی عنوان کرد: حمله اخیر غرب توسط آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه قطعا برای شانه خالی کردن از زیربار شکست هایی است که در منطقه غرب آسیا با صرف هزینه های گزاف متحمل شدند و می خواستند به نوعی آن شکست ها را ترمیم کنند که قطعا ترمیم شدنی نیست.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: استکبارجهانی برای تسلط در منطقه غرب آسیا هزینه های هنگفتی را متحمل شدند که هیچ دستاوردی برایشان نداشته و نخواهند داشت.

وی ادامه داد: تحمل شکست برای آمریکاییان خیلی سخت است چون به منطقه غرب آسیا دل بسته بودند و حالا تلاش می کنند افکار عمومی را از شکست های خود منحرف کنند این دیوانگی ها را انجام دادند.

 اکبر پور خاطرنشان کرد: همچنین غربی ها گاو شیردهی به نام عربستان پیدا کردند و تا توانستند آنها دوشیدند و آمریکا و غرب به آنها تعهد دادند که در منطقه بمانند و امنیت آل سعود را تضمین کنند .

ملت ایران در مبارزه با استکبار آهن آبدیده شده است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) اظهارداشت: امروز آمریکایی ها دست به جنایت هایی زدند اما جامعه بشری هوشیار است و هیچ گاه تجربه خود در طول تاریخ را فراموش نمی کنند.

وی ابراز داشت: گرچه هدف اصلی جبهه استکبار  تهدید و تهاجم بر علیه ایران اسلامی است و برای رسیدن به این هدف هر دست و پایی در منطقه می زنند و داعش، طالبان، القاعده و لکه های ننگ را در جوامع اسلامی علم می کنند.

اکبرپور افزود: رئیس جمهور سابق آمریکا مکرر اعلام کرد که همه گزینه ها بر علیه ایران روی میز است که ناگاه خودش با تمام گزینه هایش به زیر میز رفت اما جرأت نکردند آن گزینه ها را اجرایی کنند و از توطئه چینی بر علیه ایران ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه کشور ایران همچون گذشته مستعمره آمریکا و غرب نیست گفت: امروز ما 40 سالگی انقلاب را در ایران جشن گرفتیم و انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است که در طول سالها در مقاومت و مبارزه با دشمن بوده و امروز آهن آبدیده شده ایم.

خواسته استکبار ایجاد ناامنی و تهدید برای کشور اسلامی ایران است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه اولین شاخصه رزمندگان ما اخلاص، اعتقاد و معنویت است و در کنار آن کشوری توانمند و قدرتمند هستیم افزود: قطعا در درجه اول خواسته استکبار ایجاد ناامنی و تهدید برای کشور اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه استکبارجهانی امروز  نه جرأت و نه توان حمله به ایران را دارند متذکر شد: وقتی جوانان ما صف کشیده اند که بروند و در کشورهای دیگر برای حفظ ارزش ها جانفشانی کنند بدانند که هزاران برابر صف کشیده برای دفاع از مملکت داریم و انسجام قوای نظامی تحت فرماندهی رهبر انقلاب  جرأت حمله به ایران را از دشمن گرفته است.

عربستانی ها جنایت هایی کمتر از اسرائیل در یمن ندارند

وی با اشاره به مهمترین درسی که تهاجم جنایتکاران در روز بعثت رسول مکرم اسلام(ص) به امت های اسلامی می دهد اظهارداشت: حضرت امام فرمودند " اگر مسلمانان هر کدام سطل آبی بریزند اسرائیل نابود می شود" اما متاسفانه در برخی موارد سران جامعه اسلامی بیشترین غفلت و نابخردی را انجام می دهند.

اکبرپور ادامه داد: اگر ما مسلمانان به  وحدت کلمه برسیم قطعا استکبار به خودش این جرأت را نمی داد که کشورهای اسلامی چنین مورد تهاجم و جنایت قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عربستان  که محل تولد اسلام است و خودشان را خادم الحرمین می نامند جنایت هایی کمتر از اسرائیل در یمن ندارند و بیش از 4 سال است که با پشتوانه اقتصادی عربستان کودک کشی و جنایت ها در یمن انجام می شود.

پیام بعثت رحمت و وحدت بود

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با تاکید بر اینکه پیام مبعث وحدت و یکپارچگی است افزود:  باید مبعث این درس را به همه مسلمانان به ویژه سردمداران کشورهای اسلامی می داد که تنها به فکر امیال و اغراض شخصی خودشان نباشند.

وی با بیان اینکه اگر مسلمانان ید واحده شده بودند استکبار به خود این جرات را نمی داد که بر سر امت ها اسلامی مصیبت وارد کند ادامه داد: باید سردمداران خواب آلود کشورهای اسلامی به خودشان بیایند ودرک کنند که پیام بعثت پیام رحمت و وحدت بود و آنگاه که بعثت و غدیر درک نشد؛ عاشورا خلق شد.

اکبر پور با بیان اینکه سکانداری بصیری داریم که جهت کشتی را با درایت و بصیرت به پیش می برند گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب " هرجا مظلومی باشد ایران برای دفاع از مظلوم حضور دارد چون وقتی مسلمانی ندای مظلومی بشنوند به خودش اجازه آرامش نمی دهد".

وی با بیان اینکه متاسفانه داد مظلومیت زن، بچه و ناموس مردم در کشورهای اسلامی زیرچکمه نابخردان بلند است افزود: ما بر اساس تکالیف دینی بر خودمان لازم می دانیم در دفاع از مظلوم نقش آفرینی کنیم و در این زمینه نیز رهبری تیزبین و مسلط داریم.

گاهی نابسامانی ها نشان بی تدبیری مسئولین است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خاطرنشان کرد: کشور اسلامی ایران یک خانواده است و اعضای خانواده با هم اختلاف نظر و سلیقه دارند ضمن اینکه همه باید تلاش کنند که اختلاف نظرها به یک جا ختم شود و تکلیف همه مسئولین و همه قوا فصل الخطاب مقام ولایت همانند پدر درخانواده است.

وی با بیان اینکه در کشوری که به نام ولی عصر(عج) و آرزوی انبیا و اولیا بوده است و با داشتن ولی فقیهی با ویژگی هایی که در عالم بی نظیر است گفت: با وجود تمام اختلاف نظرها و سلیقه ها هدف همه یکی است و آن پیشرفت نظام و مملکت است. در این زمینه ید واحده هستیم.

اکبر پور متذکر شد: باید تلاش کنیم که اختلاف نظرها منجر به شکاف و انشقاق نشود ضمن اینکه نقدهای مدیرانه و دلسوزانه باید صورت بگیرد همه باید زیر چتر ولایت جمع شویم و برای حفظ کشور اولویت همه ما است که باید به تکلیف مان عمل کنیم.

 وی با تاکید بر اینکه باید با تدبیر جلوی پشیمانی ها گرفته شود تصریح کرد:  مسئولین باید درایت به خرج دهند گاهی نابسامانی هایی را شاهد هستیم که نشان بی تدبیری مسئولین است.

 معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خاطرنشان کرد: همانطورکه در زمینه دفاعی و نظامی پش بینی و فرضیاتی داشتیم و امروز مقتدر هستیم در در موضوعات مختلف اقتصادی، فرهنگی و غیره باید فرضیه ها در نظر گرفته شود چراکه به خواب رفتن در هیچ زمینه ای مجاز نیست و عواقبی جبران ناپذیر دارد.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر نوسانات بازار ارزی بخشی از جامعه را تحت تاثیر خودش قرار داد که مسئولین نیز حرکاتی داشتند اما تدبیر پیش از وقوع مورد نیاز است تا به موقع از آسیب ها و ریزش ها جلوگیری شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها