خبرهای داغ:
بیانیه:

تجاوز آشکار آمریکا به سوریه برای جبران شکست تروریست ها است

اتهام زنی و اقدام نظامی آمریکا در هر دو مقطع تجاوز به سوریه به خوبی نشان می دهد که هر دو اقدام پس از شکست تروریست ها در حلب و اینک در غوطه شرقی صورت پذیرفته است. یقینا این تجاوز آشکارا اقدامی برای جبران ناکامی و شکست تروریست ها و حمایت از آنها است.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۰۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، 313نفر از جوانان انقلابی طبس در بیانیه ای حملات موشکی آمریکا و دو کشور غربی دیگر به خاک سوریه را به شدت محکوم نموده و آمادگی خود جهت مبارزه با استکبار جهانی با محوریت آمریکا و اسراییل در خارج از مرزهای مقدس ایران اسلامی را اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

ﺍﺯ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻣﺮﺩﺍﻧﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﺁﻥ ﭘﻴﻤﺎﻥ ﺑﺴﺘﻨﺪ  ﻭ ﺁﻥ ﺛﺒﺎﺕ ﻗﺪم ﻭ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﺣﻖ ﺗﺎ ﻧﺜﺎﺭ ﺟﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﻭﻓﺎ ﻛﺮﺩﻧﺪ، ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﭘﻴﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﺭﺳﺎﻧﺪﻧﺪ  ﻭ ﺑﻪ ﺷﺮﻑ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﺎﻳﻞ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ [ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺍ] ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﻰ  ﺑﺮﻧﺪ ﻭ ﻫﻴﭻ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻭ ﺗﺒﺪﻳﻠﻲ [ﺩﺭﭘﻴﻤﺎﻧﺸﺎﻥ] ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ. (سوره احزاب آیه ۲۳)

 

ما جوانان هیات فرهنگی مذهبی یاوران حضرت مهدی (عج) طبس ضمن محکومیت حمله نظامی آمریکای خبیث و دو کشور غربی دیگر به سوریه، در ایامی که مقارن با بعثت پیامبر بزرگ جهان اسلام است، به جوامع بین المللی هشدار میدهیم که در برابر این ظلم آشکار و توحش علیه بشریت و توهین به شعائر مسلمانان، سکوت نکنند و در مقابل این گردنکشان و دیکتاتورهای جهان، مواضع جدی و صحیح اتخاذ نمایند.

 ما جوانان شیعه باور داریم که نبرد آخرالزمانی شام، امروز یا فردا درنهایت یک روز اتفاق خواهد افتاد و در این مقطع حساس زمانی از ولی امر مسلمین جهان، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، کسب تکلیف نموده و آمادگی خود جهت مبارزه با آمریکای جهانخوار و دیگر مستکبرین عالم را به هر صورتی که معظم له مصلحت بدانند اعلام میداریم. یقینا اگر تکلیف ما حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در خارج از مرزهای مقدس ایران اسلامی باشد مشتاقانه منتظر دستور مقتدای خویش هستیم تا شاید قدمی هر چند کوچک در تعجیل فرج امام زمانمان داشته باشیم.

️در خصوص این حملات وحشیانه  ذکر نکات ذیل حایز اهمیت است:

 

۱. این تجاوز نقض آشکار قوانین و موازین بین المللی و نادیده گرفتن حق حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه است. و بی شک آمریکا و دو کشور غربی که بدون هیچ مدرک و سند اثبات شده ای و قبل از اعلام نظر نهائی سازمان منع و گسترش سلاح های شیمیایی علیه سوریه اقدام نظامی کرده اند و خود را پلیس و قاضی جهانی میدانند، مسئول تبعات منطقه ای و فرامنطقه ای آن هستند و باید نسبت به پیامدهای آن پاسخگو باشند.

 

۲. ایران بر اساس موازین شرعی، قانونی و اخلاقی، مخالف کاربرد سلاح های شیمیایی است و در عین حال بهانه تراشی برای تجاوز به کشوری مستقل را غیر قابل قبول و به شدت محکوم میداند.

 

۳. شرایط زمانی اتهام زنی و اقدام نظامی آمریکا در هر دو مقطع تجاوز به سوریه به خوبی نشان می دهد که هر دو اقدام پس از شکست تروریست ها در حلب و اینک در غوطه شرقی صورت پذیرفته است. یقینا این تجاوز آشکارا اقدامی برای جبران ناکامی و شکست تروریست ها و حمایت از آنها است که بی تردید ملت مقاوم سوریه، همچون ۷ سال گذشته، توطئه هایی که با هدف تغییر معادلات میدانی به نفع تروریست ها صورت می گيرد را ناکام خواهند گذاشت.

 

۴. تجاوز نظامی اخیر آمریکا به سوریه در شرایطی است که این کشور چند روز قبل حتی مانع محکومیت لفظی رژیم صهیونیستی که طی هفته های اخیر هزاران تن از مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشید، شد تا بار ديگر سیاست جانبدارانه و استانداردهای دوگانه خود را بیش از پیش برای جامعه جهانی آشکار سازد.

 

۵. سازمان ها و نهادهای بین المللی و کشورهای مستقل جهان باید اين اقدام خودسرانه و يکجانبه علیه تماميت ارضی و حاكميت ملی يک كشور مستقل عضو سازمان ملل متحد را که در تعارض آشكار با موازين حقوقی و بين المللی بویژه منشور این سازمان قرار دارد و بدون تردید منجر به تضعيف هرچه بيشتر بنيان های صلح و امنیت جهان و موجب بی ثباتی و ناآرامی های هر چه بيشتر در منطقه و نیز تقويت افراط گرايی و تروريسم خواهد شد، قویا محکوم کرده و به رسالت تاريخی خود در قبال اينگونه رفتارهای هرج و مرج گرایانه بین المللی، عمل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها