خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

اسکان ۶۵۰ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی در قم

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: ظرفیت واحد‌های اقامتی استان، ۱۲ هزار تخت است، این در حالی است که امسال در تعطیلات نوروزی حدود ۶۵۰ هزار نفر در نقاط مختلف در شهر قم اسکان پیدا کردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۷۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
اسکان ۶۵۰ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یونس عالی پور با اشاره به وضعیت اسکان مسافرین نوروزی در استان قم اظهار کرد: امسال از تجربه سال‌های گذشته برای رفع مشکلات در زمینه اسکان مسافرین در استان استفاده کردیم و شرایط خوبی در این زمینه را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امسال در تعطیلات نوروزی براساس نظرسنجی‌ها، مسافرین در استان قم از وضعیت اسکان راضی بودند، حتی برخی از مسافرین در کمپ‌های بوستان‌های شهر قم سه روز اقامت داشتند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: ظرفیت واحد‌های اقامتی استان، ۱۲ هزار تخت است، این در حالی است که امسال در تعطیلات نوروزی حدود ۶۵۰ هزار نفر در نقاط مختلف در شهر قم اسکان پیدا کردند، هر چه ظرفیت واحد‌های اقامتی استان افزایش پیدا کند، ارزش دارد.

عالی با اشاره به افزایش اقامت مسافرین نوروزی در شهر قم اظهار کرد: امسال شاهد افزایش ۱۳۹ درصدی اقامت مسافرین در بوستان‌های شهر در تعطیلات نوروزی بودیم، همچنین در این مدت اسکان مسافرین در جوار مزار امامزادگان استان قم ۲۱۲ درصد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: امسال نظارت دستگاه‌های مختلف بر واحد‌های صنفی استان قم در ایام نوروز ادامه داشت، حتی گاهی تخلفات مشاهده شده در این واحد‌ها منجر به تشکیل پرونده شد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ایام نوروز استخراج شده است، در استان قم در زمینه کمبود پارکینگ و نیز هتلینگ ضعف داریم.
ارسال نظرات