خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

مذاکره با دشمن در موضوع دفاعی و موشکی غیرممکن است/ در دفاع از منافع و انرژی هسته ای عقب نشینی نمی کنیم

دشمن دون و زبون پیگیر است موضوعاتی از قبیل موشک های بالستیک یا دفاع به حق جمهوری اسلامی از گروه ها و کشورهای محور مقاومت را مورد بحث ومذاکره قرار دهد و یا به بهانه ی نظارت و بازرسی به حریم امنیتی و دفاعی ایران عزیز رخنه نماید.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۱۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان به مناسبت روز 20 فروردین که در تقویم به نام روز ملی فناوری هسته ای نامگذاری شده است بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

انَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

 

 

روز 20 فروردين روز تجلي خيزش عظيم علمي و نهضت علمی جوانان انديشمند، روز اثبات اقتدار و افتخار‌آفريني ايرانيان، روز بهت و حيرت جهانيان، ميعادگاه جوانان برومند در عرصه‌هاي علمي، سمبل نمادين حركت عظيم مردمي در ملي كردن صنعت انرژي هسته‌ اي و جلوه‌گر شعار «مي‌شود و مي‌توانيم» است.

یکی از ارزشمندترین و اعجاب برانگیزترین عرصه های پیشرفت انقلاب اسلامی ، صنعت هسته ای است که در کمال ناباوری و صرفا با نبوغ ، ابتکار و شکوفایی استعداد های درونی،درتاریخ 20فروردین1385ملت عزیز ایران به آن دست یافت .

مستکبران و ظالمان عالم به پیروی از روند همیشگی خود ، چشم دیدن پیشرفت همه جانبه ی ایران عزیز را نداشته و با روش های مختلف از وضع تحریم های ظالمانه تا تهدیدهای کودکانه ی نظامی و ترور دانشمندان هسته ای سعی در توقف برنامه ی هسته ای ایران اسلامی داشتند .

بحمدا… با ایستادگی و قاطعیت عمل مسئولان هوشمند و دقیق مربوطه سیر پیشرفت ها و فتح قله های رفیع در صنعت هسته ای یکی پس از دیگری در تکمیل بومی چرخه ی سوخت و دست یابی به غنی سازی 20 درصد باعث شد که طرف لجوج و مریض القلب غربی بالاجبار برسرمیز مذاکره حاضر شود. سابقه ی چندین ساله مذاکرات هسته ای نشان داده است که طرف مقابل بیش از آن که دنبال حل مسئله باشد دنبال ایجاد مانع و متوقف کردن پیشرفت های روز افزون و جوشان ایران اسلامی است.

اکنون که نزدیک به2سال از اجرای برجام بین جمهوری اسلامی ایران و کشور های ۱+۵ می گذرد شاهد آن هستیم که خوش بین نبودن مقام معظم رهبری مبنی بر نقض عهد آمریکا به وقوع پیوسته است.متاسفانه دولت محترم دوازدهم به رغم توصیه های رهبر فرزانه انقلاب، هیچ گونه تضمین عینی از طرف مقابل دریافت ننموده و به صورت یک جانبه و با سرعتی که تعجب مقامات آمریکایی را در پی داشت اقدام به از بین بردن ۱۰ تن اورانیم غنی شده، انبار کردن۱۲۰۰۰ سانتریفیوژ، تعطیلی سایت راهبردی فردو، لغو فعالیت های نطنز،  پر کردن قلب راکتور اراک با بتن و …نمود .آنهم به بهانه ی حل مشکلات اقتصادی ، و رفع مشکل آب خوردن مردم به واسطه ی رفع تحریمها!!!

اما در این میان نه تنها پیام مقام معظم رهبری نسبت به لغو همه ی تحریم ها در روز اجرای توافق نادیده گرفته شد، بلکه دشمن روباه صفت از مقامات ایران تقاضای عمل به روح برجام را دارد و این معنایی جز دست کشیدن از اسلام ناب محمدی(ص) و اصول مترقی و والای انقلاب اسلامی ندارد.

اکنون دشمن دون و زبون پیگیر است که به بهانه های مختلف در مذاکرات با مکرو و حیله گری های مخصوص به خود ، موضوعاتی از قبیل موشک های بالستیک یا دفاع به حق جمهوری اسلامی از گروه ها و کشور های محور مقاومت را مورد بحث ومذاکره قرار دهد و یا به بهانه ی نظارت و بازرسی به حریم امنیتی و دفاعی ایران عزیز رخنه نماید که انشاءا… با هوشمندی و دقت ویژه ی مسئولان مربوطه و البته مطالبه گری و دقت نظر یکایک آحاد امت حزب ا…خصوصا دانشجویان همیشه در صحنه این نقشه ی دشمن نیز نقش بر آب خواهد شد.

امروز دشمنان بدانند، که فرزندان انقلاب در دفاع از منافع و حقوق مشروع خود همانند انرژی هسته ای ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد و در این راه که همان راه شهدا و امام امت (ره) است، مصمم تر از همیشه و با تبعیت از  فرامین الهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه¬ای، تمامی توطئه ها و نقشه های شوم استکبار را خنثی خواهند کرد و در سال حمایت از کالای ایرانی از کار و کالای ایرانی حمایت  ، و شعار  «ما می توانیم»را  به رخ استکبار جهانی خواهند کشاند.

 

در پایان ما دانشجویان بسیجی استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر تقویت روحیه استکبارستیزی برای دولتمردان به ویژه دستگاه دیپلماسی مان خواستار برخورد قاطع با بدعهدی های شیطان بزرگ در پسا برجام هستیم و تاکید می کنیم که بایستی رهنمودهای حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) را الگو و نقشه راه خود قرار داده و با درایت تیزبینانه و دیپلماسی فعال و هوشمندانه ، موانع را از سر راه رشد ، پیشرفت و بالندگی خود و کشورمان برداریم.

 

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها