خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف و ضبط بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام یک باند تهیه و توزیع هروئین و شیشه و کشف و ضبط بیش از 9 کیلوگرم هروئین و بیش از یک کیلوگرم شیشه در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۵۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

کشف و ضبط بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک باند تهیه و توزیع هروئین و شیشه منهدم و بیش از 9 کیلوگرم هروئین و بیش از یک کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای اجرای مأموریتی از سوی پلیس و انهدام باند تهیه و توزیع هروئین و شیشه 12 نفر دستگیر و 3 دستگاه موتورسیکلت و 4 دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری دو فرد دیگر بیان کرد: با دستگیری این دو فرد نیز بیش از 7 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در اجرای یک مأموریت مشترک با شهرستان‌های ملایر و نهاوند یک فرد با یک دستگاه خودرو توقیف و 50 کیلوگرم تریاک با لفافه از وی کشف و ضبط شد.

کامرانی صالح ضمن تشکر از مردم استان به خاطر همکاری و همیاری با پلیس ابراز کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک حتماً با تماس با شماره پلیس 110 و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مورد مشکوک را گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات