خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از ارائه بیش از 500 مورد خدمات آگاه کننده و راهنمایی به مسافران نوروزی توسط پلیس ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۶۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

ارائه بیش از 500 مورد خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی پلیس به مسافران نوروزی ملایرداود علی‌بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: بیش از 500 مورد خدمات آگاه کننده و راهنمایی به مسافران نوروزی توسط پلیس ملایر ارائه شد.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده، تعداد 7 واحد یا کانکس نوروزی به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به مسافران نوروزی در مکان‌های میدان کوثر، میدان نیروی انتظامی، میدان استقلال و شهر جوکار به همراه واحدهای مشاوره کلانتری‌های 11-12 و 13 طی این ایام فعال شده و نسبت به ارائه خدمات راهنمایی رایگان و پاسخگویی موثر به فوریت‌های مراجعه‌کنندگان اقدام کردند.

وی عنوان کرد: بسته‌های آگاه‌کننده نوروزی پلیس ملایر نیز با همکاری معاونت اجتماعی استان همدان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه ملی ملایر از طریق این کانکس‌ها تحویل مسافران نوروزی مراجعه کننده  شد تا ضمن تحویل تولیدات فرهنگ‌سازانه و آگاه‌کننده نوروزی، در جریان نقشه راه‌ها و اماکن گردشگری این شهرستان قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات