خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس همدان

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اجرای طرح نوروزی گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان در طول طرح علاوه بر کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن در سطح استان ماموران انتظامی در این مدت بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۲۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

کشف ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح نوروزی اظهار داشت: ۵۰۰ گشت خودرویی و موتوری پلیس در کنار ۵۰ ایستگاه نوروزی پلیس امور انتظامی، امنیتی و ترافیکی شهروندان و مسافران در سطح استان را در طول تعطیلات نوروزی بر عهده داشتند.

وی افزود: در این طرح، پلیس استان با استقرار پاس های پیاده و انجام گشت های هدفمند و همچنین تمهیدات انتظامی و ترافیکی و کنترل مجرمان سابقه دار توانست در کنترل جرایم نسبت به سال های گذشته موفق تر عمل کند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان در طول طرح علاوه بر کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن در سطح استان ماموران انتظامی در این مدت بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و بیش از ۱۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر را نیز در استان دستگیر کردند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم استان در طول طرح با پلیس اضافه کرد: برخلاف افزایش ۳۰ درصدی ترددها در سطح جاده‌های استان خوشبختانه امسال شاهد کاهش پنج درصدی تصادفات فوتی در سطح استان بودیم که این امر نشان از ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان و مسافران نسبت به سال های گذشته است.

کامرانی‌صالح با اشاره به همکاری مردم با پلیس در روز طبیعت افزود: شهروندان استان همدان در روز طبیعت با به کار گیری موارد ایمنی و حفظ محیط زیست و رعایت محدودیت های ترافیکی، همکاری خوبی با پلیس به ویژه در مدیریت و روان سازی ترافیک در مسیر بازگشت داشتند.

وی از تلاش های رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی تقدیر کرد و افزود: امیدواریم با تلاش همه جانبه سازمان ها و نهاد های مسئول در سال ۹۷ شاهد کاهش جرایم، آسیب ها و معضلات اجتماعی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار