خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خواستار شد

همراهی سیستم بانکی برای حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم نقش سیستم بانکی استان در بسط فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را موثر و تعیین کننده ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۲۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
همراهی سیستم بانکی برای حمایت از کالای ایرانی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر طیبی‌نژاد در دیدار با رئیس اداره امور شعب استان بانک ملی اظهار کرد: توانمند سازی واحد‌های تولیدی صنایع کوچک و متوسط برای تولید کالای با کیفیت داخلی توسط بانک‌ها در استان می‌تواند نقشی موثر و تعیین کننده در بسط حمایت ملی از مصرف کالای ایرانی داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های سیستم بانکی استان از صنایع کوچک و متوسط استان و به ویژه واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم خاطرنشان کرد: طی سال ۹۶ حمایت خوبی را از طرف بانک‌های عامل از فعالان تولیدی استان شاهد بودیم، ولی ما و مسؤولان بانکی معتقدیم این حمایت‌ها لازم است، ولی کافی نیست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ارائه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برخی از فعالان اقتصادی نرخ بالای تسهیلات بانکی را یکی از عوامل به‌وجود آمدن مشکلات واحد‌های تولیدی می‌دانند در حالی که تامین منابع مورد نیاز تولید کنندگان توسط بانک‌ها با هدف رفع مشکلات صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تعاملات سازنده با بانک‌های عامل استان قم و انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در سال جاری شرایط برخورداری و دریافت تسهیلات بانکی برای واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قم را تسهیل و تسریع کنیم.
ارسال نظرات