خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

اعزام 15کاروان راهیان نور در نوروز/ 123خودروی شخصی تاکنون

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: تا کنون 15 کاروان و 123 خودروی شخصی که در مجموع تعداد 812 نفر از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۸۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

حمید رضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار کرد: اولین کاروان در ایام نوروز از خراسان جنوبی 26 اسفند ماه به مناطق جنوب کشور اعزام شده است و اعزام مردم برای دیدن از مناطق عملیاتی جنوب کشور ادامه دارد.

 وی افزود: تا کنون 15 کاروان در قالب 15 دستگاه اتوبوس که 812 نفر بوده اند  از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و از این مناطق بازدید کرده اند.

 برات زاده عنوان کرد: در سال های گذشته با هماهنگی های انجام شده و با توجه به استقبال بی نظیر مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی، مردم با خودرو های شخصی خود برای دیدن مناطق عملیاتی اقدام کرده اند که در ایام نوروز تا کنون 123 خودروی شخصی از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر کرده اند.

 وی اظهار کرد: هفتم اسفند سه کاروان دیگر برای سفر به سرزمین نور از خراسان جنوبی به سمت جنوب کشور حرکت خواهند کرد و کاروان‌های بعدی نیز در روز نهم فروردین ماه برای دیدن از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی گفت:اعزام کاروان‌های راهیان نور تا 14 فروردین ماه ادامه دارد و چنانچه بعد از آن نیز کاروان‌هایی برای عزیمت به سرزمین نور قصد سفر داشته باشند آمادگی پذیرایی از زائران را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها