خبرهای داغ:
هلال احمر:

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۵۰۰ زائر راهیان نور

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای شروع طرح امدادی نوروزی هلال احمر تا ۶ فروردین ماه در بخش خدمات حضوری ۲ هزار و ۷۴۶ نفر از زائران راهیان نور از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۱۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

صادق سلامت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح امدادی نوروزی هلال احمر تا 6 فروردین ماه بیش از 5 هزار نفر توسط امدادگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان شدند که 2 هزار و 380 نفر در بخش خدمات حضوری و 2هزار و 746 نفر نیز زائران راهیان نور بودند.

وی افزود: 1816 نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند که 1467 نفر از مسافران نوروزی و 349 نفر نیز از زائران کاروان‌های راهیان نور بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: از 6 هزار و 743 نفر آزمایش قند و فشار خون به عمل آمد که 3هزار و 387 نفر در بخش خدمات حضوری و 3 هزار و 356 نفر نیز زائران کاروان‌های راهیان نور بودند.

وی گفت: 27 مورد تصادف از 25 اسفند96 تا 6 فروردین ماه امسال در جاده‌های استان اتفاق افتاد که مصدومیت 88 نفر را در پی داشت.

سلامت عنوان کرد: در این مدت 52 مسافر نوروزی به مراکز درمانی انتقال یافتند که 27 نفر در در تصادفات، 16 نفر در خدمات حضوری و 9 نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها