خبرهای داغ:
رئیس بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد:

تحول جوانان در راهیان نور/ این تحول مطلوب استکبار جهانی نیست

رئیس بسیج رسانه خوزستان گفت: بسیاری از زائران جوان و نوجوان راهیان نور پس از آشنایی با اهداف شهدا نظیر حفظ اسلام، استقلال کشور، استکبار ستیزی، دفاع از رهبری و ولایت و رشادت های آنان متحول شده اند و این چیزی نیست که مطلوب استکبار جهانی باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۱۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

عادل نوروزیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به انواع و اقسام روش ها، بویژه با استفاده از رسانه ها در تلاش هستند تا فرهنگ اسلامی و انقلابی جامعه را دچار استحاله کنند.


وی افزود: در این میان هر کجا که احساس کنند امکان تأثیرگذاری بر جوانان چندین برابر است با قدرت بیشتر به آن هجمه وارد می کنند.


رئیس بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: تاریخ نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده که هرگاه دشمن به شخص یا موضوعی حمله می کند، نشان از اهمیت آن دارد و هر چه این هجمه بیشتر باشد حاکی از اهمیت مضاعف آن است.


نوروزیان با اشاره به راهیان نور و آثار معنوی آن یادآور شد: هر ساله در آستانه حرکت های عظیم مردمی راهیان نور، رسانه های غربی- عربی- عبری و برخی رسانه های داخلی به صورت هماهنگ اقدام به هجمه به این حرکت می کنند و این نشان می دهد که کشورهای غربی نیز به خوبی دریافتند که بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس چه تأثیر عمیقی بر روحیات و طرز تفکر جوانان و نوجوانان ایران اسلامی دارد.


وی بیان کرد: بسیاری از زائران جوان و نوجوان راهیان نور پس از آشنایی با اهداف شهدا نظیر حفظ اسلام، استقلال کشور، استکبار ستیزی، دفاع از رهبری و ولایت و رشادت های آنان متحول شده اند و این چیزی نیست که مطلوب استکبار جهانی باشد.


رئیس بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: مخاطب شناسی و نحوه انتقال مفاهیم هشت سال دفاع مقدس به جوانان امروزی باید به نحوی باشد که برای او جذاب و هم قابل فهم باشد.


به گفته نوروزیان می توان از ابزارهای فرهنگی، هنر و تکنیک های نوین در حوزه های گوناگون استفاده کرد و بازسازی عملی یک عملیات به نحوی که خود جوان نیز در آن دخیل باشد و یا استفاده از برخی تکنولوژی های روز نظیر عینک های واقعیت مجازی و ... مثال هایی از این دست باشند که نشان دهد مخاطب شناسی و استفاده از زبان نسل امروز تا چه میزان می تواند در انتقال و نهادینه کردن مفاهیم مقدس نقش داشته باشند.


وی افزود: نقش رسانه ها در انتقال واقعیت های دفاع مقدس و مقابله با هجمه های رسانه های بیگانه بر علیه راهیان نور بسیار مهم است.


رئیس بسیج رسانه خوزستان در پایان عنوان کرد: همانگونه که اهالی رسانه در زمان دفاع مقدس با نثار خون خود واقعیت های جنگ را ثبت و برای نسل امروز به یادگار گذاشتند، رسانه های امروز نیز موظف هستند تا این میراث را به بهترین نحو برای جامعه امروز تبیین و ارئه نمایند تا به انقلاب اسلامی و نیز همکاران شهید خود ادای دینی کرده باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها