خبرهای داغ:
دزفول:

اعزام خواهران طلبه بسیجی

خواهران طلبه بسیجی شهرستان دزفول به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۷۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول؛ 100 نفر ازخواهران بسیجی شهرامام(ره) بخش مرکزی شهرستان دزفول با حضور در مزار مطهر شهدای هویزه و اردوی راهیان نور راهی سرزمین ایثار و شهادت، جنوبی در فضای پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) شهرامام(ره) به ساحت مقدس شهیدان گلگون کفن انقلاب ادای احترام کرده و با بدرقه رسمی ، راهی دیارعشق و شهادت شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول درحاشیه اعزام کاروان خواهران طلاب بسیجس این شهرستان گفت: یکی از بهترین راه‌های اثرگذار فرهنگی همین اردوهای راهیان نور بوده که مقام معظم رهبری تاکید بر این مسئله داشتند و مورد بعدی آشنا کردن نسل جوان با مناطق جنگی و عملیاتی رزمندگان می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جوادکارخانه بیان کرد: ارمغان طلاب خواهر از سرزمین های نور، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه می باشد که از خواسته های موکد شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول ،درخصوص پیام این کاروان‌ها به جوانان عنوان کرد:نسل امروز و جوانان ما باید بدانند و آشنا شوند که رزمندگان ما در هنگام دفاع مقدس در گرمای و سرمای جنوب با حداقل امکانات در برابر حداکثر امکانات دشمن چه زحماتی کشیده و چه رشادت‌هایی را انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین کارخانه درپایان بیان کرد:جهت روشن شدن ذهن جوانان امروز وقتی آنان به این مناطق عملیاتی می‌روند و از نزدیک می‌بینند برای آنان رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان قابل لمس خواهد بود زیرا با تصویر سازی و روایت گری آن اثرگذاری واقعی را نخواهد داشت.

مسئول بسیج طلاب خواهران شهرستان دزفول نیزدرحاشیه این اعزام با اعلام این خبرگفت: کاروان طلاب و روحانیون شهرستان دزفول در قالب کاروان های راهیان نور با حضور تعدادی از طلاب روحانیون خواهران بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

خانم"شوشتری" بااشاره به اینکه اعزام تعدادی از طلاب خواهران بسیجی شهرستان دزفول به مدت 3روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند، افزود:اردوی راهیان نور یکی از برنامه‌های فرهنگی بسیار برجسته و خوبی است و یاد شهدا برای نسل ما باقی مانده که بتوانیم از این طریق فرهنگ جبهه و جهاد و شهادت را از نسل‌های گذشته به نسل جدید انتقال دهیم.

وی هدف از برپایی کاروان های اعزام طلاب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید با آرمان های مقدس شهدا عنوان کرد، افزود: با هدف اجرای طرح راهیان نور تعدادی از طلاب خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی بازمانده از دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

مسؤول بسیج طلاب خواهران شهرستان دزفول اظهار کرد: عزت و سربلندی کشور مرهون خون مطهر شهیدان و رشادت های رزمندگان اسلام است و همگان باید در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند، و برپایی این گونه کاروان ها نقش مهمی در معرفی ارزش های دفاع مقدس دارد.

گفتنی است:همزمان با ایام سال جدید ؛کاروان طلاب خواهر بسیجی شهرستان دزفول به منظور تجدید عهد با شهدا و امام شهدا و نیز زنده نگه داشتن ارزش‌ها ۸ سال دفاع مقدس، عازم مناطق عملیاتی شلمچه، اروند رود، معراج شهدا و طلاییه شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها