خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود:

توجه به محرومان و خیرخواهی سیره امام هادی (ع) است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: توجه به محرومان و خیرخواهی سیره امام هادی (ع) است که باید ترویج شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۶۱
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور در جمع مردم شاهرود در مسجد رسول اکرم (ص) این شهر در گرامیداشت سال نو و تسلیت ایام شهادت امام هادی (ع)، با بیان اینکه امام هادی جامع کرامات هستند، اظهار کرد: امام هادی (ع)، امام دهم شیعیان و جامع کرامات بشری و نمونه‌ای کامل از یک انسان هستند.
وی افزود: امام بر توجه به مردم و توجه دادن همه به خیر و نیکی الگویی برای حال حاضر ما هستند و تأکید ایشان بر توجه به محرومان و خیرخواهی برای مردم در رفتار و اعمال و کردار و بیانات ایشان ملموس است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به سخنان امام هادی (ع) در باب خیرخواهی و خیراندیشی گفت: امام هادی (ع) بر توجه به مردم و خیرخواهی عنایت داشته و تأکید فرمودند: خدمت و خیرخواهی به مردم جزو دین و حرمت و رفتار دینی یک انسان مؤمن و بنده خداست.
وی با اشاره به عید نوروز تصریح کرد: در این ایام باید برای مردم خیر بخواهیم و خیرخواه بندگان خدا باشیم و در صله احمد و توجه به مردم تلاش کنیم تا بتوانیم دلی به دست آوریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها