خبرهای داغ:
سردار معین‌پور عنوان‌ کرد:

رشد چشمگیر کاروان‌های راهیان نور در خوزستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به رشد چشمگیر راهیان نور گفت: در خوزستان تمهیدات بسیاری جهت میزبانی از کاروان‌های راهیان نور انجام شده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۴۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سردار معین‌پور با حضور در معراج شهدای اهواز و بازدید از فعالیت‌های کارون‌های راهیان‌نور با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است که مردم بهترین اجرا فرامین رهبری هستند و امیدوار هستیم که امسال با حمایت از کالاهای ایرانی کشور از رکود اقتصادی خارج و شاهد شکوفایی کشور باشیم.

وی افزود:الگوی مردم ایران، شهدا هستند که در سخت‌ترین شرایط با دست‌های خالی در مقابل یک ارتش تمام مسلح و با کمک بیش از ۳۰کشور ایستادگی کردند و با اراده بر دشمن غلبه کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این‌که راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی گفت: هر ساله شاهد رشد استقبال از این رویداد هستیم و نسل‌ها و قشرهای مختلف در راهیان نور حضور پیدا می‌کنند. چه افرادی که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک کرده‌اند و چه جوانان تشنه ارزش‌های دفاع مقدس را می‌توان در این حرکت بزرگ مشاهده کرد.

سردار معین‌پور ادامه داد: شروع حرکت کارون‌های راهیان نور از اسفند ۹۷ بود و اکنون و پس از آغاز سال جدید، حضور کارون‌ها به اوج خود رسیده است.امسال با تمهیدات صورت گرفته، شاهد افزایش حضور و رشد گسترده‌ای کاروان‌های راهیان نور نسبت به سال گذشته هستیم.

 

وی با بیان این‌که در استان خوزستان هیچ گونه مشکلی در خدمات‌رسانی به راهیان نور وجود ندارد، عنوان کرد: راهیان نور به دو شکل کاروانی و انفرادی به استان خوزستان سفر کرده و از زیارتگاه‌های شهدا دیدن می‌کنند.تمام زیرساخت‌ها در بخش‌های اسکان، بهداشت، ترافیک و …مهیا شده است و میزان آمادگی بسیار بالا است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان افزود: البته در برخی یادمان‌ها به دلیل دوری مسافت و یا در مرز قرار گرفتن، ممکن است برخی مشکلات همچون نامناسب بودن جاده‌ها و یا کمبود پارکینگ وجود داشته باشد که نیازمند تلاش و کمک دولت است تا آرام آرام این مشکلات هم رفع شود؛ با این وجود همه اقدامات جهت حل این اندک مشکلات هم درحال انجام است.

 

سردار معین‌پور با تاکید بر این‌که سلامتی و ایمنی راهیان نور برای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که در خوزستان هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و وضعیت بسیار مطلوب است از سوی دیگر در تمام کشور جهت جلوگیری از سوانح احتمالی جاده‌ای، تردد اتوبوس‌های راهیان نور در شب ممنوع اعلام شده است و این ضریب ایمنی را بسیار افزایش داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها