خبرهای داغ:
امام جمعه بخش صیدون:

حمله گروهی از طرفداران فرق شیرازی به سفارت ایران با هماهنگی دستگاه امنیتی انگلیس بوده است

کد خبر: ۹۰۰۰۶۱۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای بهمنی امام جمعه بخش صیدون در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این با اشاره با حادثه حمله به سفارت ایران در لندن گفت:حادثه حمله گروهی از طرفداران سید صادق شیرازی به بهانه دستگیری سید حسن شیرازی در جمعه گذشته به سفارت ایران در لندن با هماهنگی دستگاه های امنیتی انگلیس بوده است،حادثه ای که دستگاه دیپلماسی ما باید بخوبی به آن واکنش نشان دهد.

 

وی در ادامه افزود:بخش گسترده آن از شبکه های ماهواره ای و عدم پیشگیری پلیس انگلیس در حفاظت از این مکان و همزمانی با سفر ولیعهد عربستان بیانگر هماهنگی این گروه با دستگاه امنیتی انگلیس است.

 

بهمنی خاطرنشان کرد:این فرقه با توجه به نظرات خاص نسبت به اعتقادات شیعه و عزاداری سیدالشهدا و اقدامات افراط گرایانه چون لعن خلفا در ۱۸ شبکه ماهواره ای و مراسم برگزاری قمه زنی به دنبال پیاده کردن چهره خشن از تشیع و تفرقه و ترویج اسلام آمریکایی است.

 

وی در ادامه با اشاره به تحویل سال جدید با شهادت امام هادی (ع) بیان داشت:امید است با توسل به امام معصوم تحویل سال را تبدیل به تحویل حال کنیم،همان طور که سال تجدید می شود باید یک تجدید هم در اشخاص شود.

وی در پایان با تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع)گفت:امام باقر(ع) را باقرالعلوم نامیدند بخاطر سختی هایی که این امام در راه دفاع از دین و ترویج مذهب تشیع در دوران دشوار خود با تربیت شاگردان خاص تحمل کرد،مهم ترین درس زندگی این امام بزرگ برای زمان ما اینست که دشمن سعی در نابودی ارزش های دینی دارد،تلاش و مجاهدت برای حفظ و اشاعه تفکرات دینی و نیز تربیت جوانان مومن و متعهد به این ارزش هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها