خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان:

افزایش 100 درصدی اعزام ها نسبت به سال گذشته /دو اردوگاه استان سمنان در خوزستان آماده استقبال از کاروان های راهیان نور مردمی است

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان از آمادگی اردوگاههای شهید شاطری و شهید شوکت پور این استان در استان خوزستان برای استقبال از راهیان نور مردمی و کاروانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۵۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سرهنگ علی خالقیان در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد؛ اظهار داشت: اردوگاه شهید شوکت پور در اندیمشک و شهید شاطری در خرمشهر واقع شده و از بیست و هفتم اسفند تا دهم فروردین اماده ارائه خدمات اسکان و تغذیه به راهیان نور مردمی که با خودروی شخصی عزیمت نمایند است.
وی با پیش بینی اینکه این اردوگاهها در این مدت آمادگی پذیرش هز شب یک هزار نفر را دارند گفت: پیش بینی می شود در راهیان نور امسال بیش از پنج هزار نفر از استان سمنان به این سفر فرهنگی عزیمت نمایند.
خالقیان با بیان اینکه از این تعداد بیش از سه هزار نفر به صورت کاروانی و بقیه با استفاده از خودروهای شخصی عازم جنوب کشور شوند اظهار داشت: اولین کاروان های راهیان نور بیست و هفتم اسفند از شهرهای شاهرود و دامغان اعزام خواهد شد.
وی با بیان اینکه افرادی که با خودروهای شخصی قصد عزیمت دارند قبل از سفر با مراجعه به واحدهای اردویی سپاه ثبت نام نمایند افزود: تاکنون بیش از دو هزار و 500 نفر ثبت نام کرده اند.
خالقیان از عزیمت کاروان های راهیان نور دانشجویی این استان از هفدهم اسفند جاری خبر داد و گفت: در قالب این برنامه بیش از دو هزار نفر از دانشجویان دانشگاههای این استان تا بیست و ششم اسفند به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.
وی برگزاری اردوهای راهیان نور را بزرگترین حرکت فرهنگی و هدف از آن را ترویج فرهنگ و سبک زندگی رزمندگان بین جوانان و نوجوانان بیان کرد و گفت: در این اردوها دانشجویان با نحوه زندگی و سبک زندگی اردویی آشنا می شوند.
فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان اعزام قریب سه هزار نفر از دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را یادآور شد و گفت: مدت سفر در اردوهای راهیان نور پنج روز است و شرکت کنندگان در این اردوها از اروند رود، یادمان های شهدا، دهلاویه، خرمشهر و ... بازدید و در برنامه های مختلف فرهنگی و رزمایشی شرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها