خبرهای داغ:
آمار نهایی

۲۹ نفر مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال خراسان جنوبی/ دستگیری 17نفر برهم زننده نظم عمومی

مدیر مر‌کز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۲۹ نفر در خراسان‌جنوبی در حوادث شب چهارشنبه آخر سال مصدوم شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۲۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیر مر‌کز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۲۹ نفر در خراسان‌جنوبی در حوادث شب چهارشنبه آخر سال مصدوم شده‌اند.

دکتر علی دلخروشان اظهار کرد: از تعداد ۲۹ مصدوم، ۱۷نفر نفر در شهرستان بیرجند، ۹ نفر در شهرستان قاینات، ۱ نفر در شهرستان زیرکوه ،۱ نفر در شهرستان فردوس و ۱ نفر در شهرستان نهبندان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۶ نفر از مصدومین مرد و ۳ نفر زن بودند ، افزود: اکثر این مصدومین بین ۱۵ تا ۲۵ سال بودند که بر اثر ترقه و آتش و به صورت سوختگی درجه ۱ و بریدگی و خراشیدگی در نواحی صورت ، دست و چشم بوده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص وضعیت مصدومان، بیان کرد: ۱۷ نفر از مصدومین توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۲ نفر با آمبولانس های اورژانس و خودروهای شخصی به بیمارستان ها اعزام شدند.

وی یادآور شد: خوشبختانه ۱۱ نفر از مصدومین در بخش های اورژانس بیمارستان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و ۱ نفر نیز که شب گذشته در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) بستری شده بود با وضعیت مناسب ترخیص شد

سردار شجاع فرمانده انتظامی استان نیز گفت: در شب چهارشنبه آخر سال ۱۷ متهم به علت برهم زدن نظم و امنیت عمومی دستگیر شدندکه تعدادهفت نفر با اخذ تعهد کتبی آزاد و ده نفر دیگربه مقام قضائی معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها