خبرهای داغ:
جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان فارس به منظور پیگیری و حل مشکلات ایثارگران به ریاست استاندار فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۵۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان فارس به منظور پیگیری و حل مشکلات ایثارگران به ریاست استاندار فارس و با حضور مدیرکل و معاونین فرهنگی و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشاور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی فارس در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این جلسه بیان کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون جان فشانی ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران است و به برکت حماسه آفرینی های آن بزرگواران است که امروز در امنیت و آرامش زندگی می کنیم.

اسماعیل تبادار اظهار داشت: امروز باید تکریم و تجلیل از ایثارگران در راس امور قرار بگیرد و دستگاه های اجرایی استان طبق قانون مکلف به خدمات رسانی و دلجویی از ایثارگران معزز هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این جلسه عنوان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در کنار ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های خدمات رسان به ایثارگران است.

رجبعلی راهی بیان کرد: دستگاه های اجرایی در این راستا مکلف به تکریم ایثارگران شاغل در آن سازمان، خانواده های شهدای آن نهاد و تکریم ارباب رجوع به خصوص ایثارگران مراجعه کننده به آن ارگان هستند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: از ایثارگران شاغل در دستگاه ها نیز انتظار می رود به گونه ای رفتار کنند تا به عنوان الگو و سرآمد در میان کارکنان آن دستگاه ها به شمار روند و با رفتار خود به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره شهدا در جامعه بپردازند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها