خبرهای داغ:

با سقوط زن در جامعه مرد نیزسقوط می کند

کارشناس مسایل دینی و مذهبی در جشن بزرگ کوثر ویژه بسیجیان شهرستان لردگان گفت: با سقوط زن در جامعه، مرد نیز سقوط می کند.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۸۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن بزرگ کوثر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و گرامیداشت مقام مادر، به همت حوزه بسیج حضرت زینب سلام الله علیها در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام مهران کریم پور، در این جشن با اشاره به جایگاه زن در جامعه اسلامی، به برخی از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اشاره کرد.

 حجت الاسلام کریم پور ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در جمع بسیجیان خواهر گفت: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که یک فرهنگ شیطانی شکل گرفته و برای بی حیایی و بی عفتی زنان و بی غیرتی مردان تلاش می کند و این یک زنگ خطر بزرگ برای جامعه اسلامی است.

وی به وضعیت کنونی کشور اشاره نمود و افزود: متأسفانه دشمن با تلاش شبانه روزی و استفاده از  امکانات پیشرفته تبلیغی سعی دارد عفاف را از زنان جامعه ما بگیرد و تا حدودی نیز موفق شده و ما بعضا مشاهده می کنیم که که حجاب را عقب ماندگی تفسیر می کنند.

کریم پور ادامه داد: دشمن با تغییر تدریجی ذائقه مردم سعی دارد فرهنگ منحط خود را جایگزین کند؛ ولی جامعه ای که الگویی زنان آن بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد نباید فرهنگ غرب در او اثری داشته باشد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی با اشاره به اهمیت رعایت مسایل مربوط به عفاف و حجاب در سطح جامعه اسلامی، گفت: اگر در جامعه زن سقوط کند مرد هم سقوط می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار