خبرهای داغ:

جلسه بررسی و ارزیابی فعالیتهای ستاد امر به معروف شهرستان دزفول برگزار شد

با حضور امام جمعه و رئیس ستاد دزفول ، دبیر و سایر اعضا و جانشین دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان خوزستان و جمعی از معاونین ستاد استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۷۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

 

ابتدا دبیر ستاد دزفول آقای محتشمی راد گزارشی از فعالیتهای ستاد را ارائه کردند وی گفت : برگزاری جلسات به صورت منظم و ۶۴ مصوبه داشتند که پیگیری و اقدام شدند .برنامه های متنوع فرهنگی ، عفاف وحجاب در هفته امر به معروف و دهه مبارک فجر و راه اندازی شورای امر معروف در ۷۰ درصد اجرایی شده است یکصد گروه طلایه دار تشکیل و آموزشهای لازم را طی نموده و کارت عضویت دریافت که در سطح شهر فعالیت می نمایند وی همچنین گفت : در بحث روشنگری پیرامون فضای مجازی، ازدواج آسان و غیره ... نشست های زیادی برگزار شد .وستاد امر به معروف دزفول دارای یک گاهنامه نیز می باشد .

در ادامه جلسه آقای سروستانی جانشین دبیر ستاد استان طی سخنانی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید گفت : امر به معروف و نهی از منکر هم تکلیف فردی است و هم تکلیف اجتماعی . وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و هماهنگی های ستاد دزفول که از شهرهای موفق ماست گفت: دزفول یکی از محلهای گردشگری ایران است لذا ما موظف هستیم در زمینه امر به معروف بیشتر تلاش بکنیم .

در ادامه حجه الاسلام قاضی امام جمعه دزفول با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بسیاری از دشمنی دشمنان به خاطر این است که این نظام در اجرای ارزشهای دینی ثابت و مستحکم است دشمنان بدانند که ما از ارزشهایمان کوتاه نخواهیم آمد و حجاب یک ارزش است و بندگان خدا باید استقامت کنند.

دشمن از وضع جامعه ما سوء استفاده می کند لذا باید در جنگ نرم مقابله کنیم.

وی در ادامه از مسئولین خواست به مقررات و قانون پایبند باشند و گفت: متاسفانه از آن مسئولین نیز وجود دارد که دارای وابستگی و ضعف هستند و ذهن جوانان را از مطالبات منحرف و به سوی کارهای خلاف سوق می دهند .

ما باید فریضتین را به تمام لحظه های زندگی تسری بدهیم و همه باید احساس تکلیف کنیم چرا که خداوند با جماعت است.

در پایان سایر اعضا نقطه نظرات و گزارش فعالیت های خود را ارائه کردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها