فرمانده سپاه تنگستان خبر داد

25 اسفندماه زمان اعزام راهیان نور تنگستان/ علاقه مندان جهت ثبت نام به پایگاههای بسیج مراجعه کنند

فرمانده سپاه تنگستان ازاعزام کاروان راهیان نور این شهرستان در اواخر اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این کاروان اردوی سه روزه خود را از 25 اسفند ماه آغاز خواهد کرد علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به پایگاههای مقاومت بسیج مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۱۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در جلسه هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: به طور قطع اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و تاثیر گذاری خوبی بر نسل جوان خواهد داشت.

 وی تصریح کرد: امروز مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید منتقل شود و چه زیباست که علاقه مندان از نزدیک صحنه عملیاتهای دوران حماسه و ایثار فرزندان خمینی را مشاهده کنند .

حیدری ابراز داشت: مهمترین مسئله ای که باید مد نظر قرار بگیرد بحث ایمنی کاروان راهیان نور است که همه دست اندر کاران تلاش کنند تا این اردو در سلامت کامل برگزار شود .

وی اضافه کرد: اردوی راهیان نور امسال در 25 اسفند ماه  و به استعداد 6 دستگاه اتوبوس به اجرا در خواهد آمد که علاقه مندان از همین امروز می توانند جهت ثبت نام به رده های مقاومت بسیج در حوزه و پایگاههای سراسر شهرستان مراجعه کنند .

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار