خبرهای داغ:
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان سمنان لازم است

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برای تکمیل 53 پروژه نیمه تمام ورزشی شهرستانهای مختلف استان سمنان قریب به 100 میلیارد تومان اعتبار لازم است.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محسن جهانشیر در نشست تودیع و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان که با حضور مسئول کمیسیون ورزش شورای شهر و جمعی از رؤسای هیأت ورزشی این شهرستان برگزار شد، ورزش استان سمنان و شهرستان دامغان را غنی و دارای توانمندی‌های فعال و بالقوه بسیار دانست و ضمن اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزشکاران این شهرستان ظرف سالهای اخیر در سطوح ملی و بین المللی، رشد ورزش قهرمانی و همگانی استان را مستلزم برنامه‌ریزی و استفاده صحیح از استعداد‌ها دانست.

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان سالن‌های سه هزار نفره شاهرود، دو هزار نفره دامغان، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان استان سمنان، ورزشگاه ۱۵ هزار نفره شاهرود، پنج هزار نفره دامغان و پنج هزار نفره گرمسار را از مهمترین پروژه‌های ورزشی در دست احداث این استان برشمرد.

وی با بیان اینکه مجموعاً برای تکمیل 53 پروژه نیمه تمام ورزشی شهرستانهای مختلف استان سمنان قریب به 100 میلیارد تومان اعتبار لازم است، افزود: برای طرح‌های نیمه تمام استان از اعتبارات ملی ۷۰ میلیارد ریال، استانی ۳۴ میلیارد ریال، از محل اعتبارات دو درصد درآمد نفت رقمی معادل ۲۵ میلیارد ریال، از محل اعتبارات مالیات بر ارزش‌افزوده ۸۸ میلیارد ریال و ابلاغی شرکت توسعه اماکن ورزشی ۱۴۰ میلیارد ریال اختصاص پیداکرده است.

جهانشیر همچنین برای راه‌اندازی تنها استخر دولتی دامغان که از مهرماه امسال تعطیل‌شده است، بیان کرد: مراحل جذب سرمایه‌گذار برای واگذاری به بخش خصوصی در حال انجام بوده و هم‌زمان نیز از محل اعتبارات استانی پیگیر تأمین اعتبار بازسازی این استخر هستیم.

در این نشست از خدمات محمدرضا محمودیان در طول قریب به یکسال اخیر تقدیر و ساسان معین با حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به‌عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان دامغان به حاضران معرفی شد.

گفتنی است، در شهرستان دامغان سه هزار و ۸۲۵ نفر ورزشکار بیمه‌شده در قالب 38 هیئت ورزشی و رشته‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها