فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تإکید کرد:

ضرورت تدوین عملکرد گردان یازهرا سلام الله علیها

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان گردان یازهرا سلام الله علیها بر ضرورت تدوین عملکرد این گردان و تیپ 44در دوران دفاع مقدس تإکید کرد.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۰۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان گردان یازهرا سلام الله علیها در مجتمع لاله شهرکرد گفت: هرگاه در دوران دفاع مقدس می خواستند عملیات حساس و خطرناکی را انجام دهند، تیپ قمربنی هاشم علیه السلام یا در جناح چپ و یا در جناح راست حضور داشت.

سردار اکبری افزود: متأسفانه علی رغم عملکرد منحصر به فرد تیپ قمربنی هاشم علیه السلام و گردان های زیر مجموعه ی آن، نتوانستیم این تیپ قهرمان را به خوبی معرفی کنیم و عملکرد آن را بیان کنیم.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده عملکرد گردان امام سجاد علیه اسلام تدوین شد و ضرورت دارد این گردان(یازهرا سلام الله علیها ) هم عملکرد خود را تدوین کند.

سردار اکبری در پایان گفت: این گردان نسبت به سایر گردان های تیپ قمر بنی هاشم(علیه السلام) از قدمت بیشتری برخوردار است، که از کربلای 4 شکل گرفت و در عملیات های حساس و مهم افتخار آفرینی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار