خبرهای داغ:
امام جمعه گرگان :

اقتدار ایران اسلامی به برکت حضور نیروهای نظامی است

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حوادث اخیر در تهران و برخورد ماموران انتظامی با مخلان نظم و آرامش مردم گفت: ایران کشوری بسیار قوی و از نیروهای امنیتی آگاه برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی به برکت حضور نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۱۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم  ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان با اشاره به حوادث اخیر در تهران اظهار داشت: برخی از این اتفاقات به دنبال این هستند که با استفاده از فضای مجازی ذهن دیگران را خراب کنند و ایران را ناامن نشان دهند و افرادی که خود را منتصب به قوم دراویشان می‌دانستند نیروهای انتظامی را تهدید کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: امروز می‌طلبد تا مردم ما در اتفاقاتی که رخ می‌دهد کاملاً آگاه باشند و با بصیرت به آن بپردازند، عده‌ای این کار را انجام دادند که نباید به‌پای همه گذاشته شود. افرادی که نشسته‌اند تا از کوچک‌ترین اتفاق در کشور رخ می‌دهد آن را بزرگ جلوه دهند، کور خوانده‌اند چراکه ایران کشور بسیار قوی و از نیروهای امنیتی آگاه برخوردار است.

وی افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس ایران در برابر همه ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرد و در آن زمان حتی از امکاناتی مانند سیم‌خاردار محروم بود اما امروز به‌جایی رسیده که سبب وحشت آمریکا و دیگر کشورهای ابرقدرت شده است.

امام‌جمعه گرگان با اشاره به تشکیل پنجاه و چهارمین کنفرانس امنیت مونیخ در آلمان، گفت: در این کنفرانس که به موضوع امنیت جهانی می پردازند نتانیاهو بر علیه ایران سخنرانی کرد و وی معتقد بود که ایران کشوری است که امنیت جهانی و حتی اروپا را به خطر انداخته و مشکلاتی برای منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: در این برخورد ظریف وزیر امور خارجه ایران بسیار مدبرانه و منطقی هیچ اعتنای به سخنان این فرد نکرد چرا که معتقد بود در کنفرانس امنیت بین‌المللی باید به موضوعات و امنیت جهانی پرداخته شود و وی به نتانیاهو اعلام کردند که این مانند یک سیرک کاریکاتوری است.

امام‌جمعه گرگان همچنین با اشاره به خطبه 181 نهج‌البلاغه، اظهار کرد: اگر موجودات و مخلوقات خدای متعال را تقسیم‌بندی کنیم به چهار دسته تقسیم می‌شوند که مراتب وجودی آن‌ها باهم متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در گلستان در پایان  با بیان اینکه یک سنگ کمترین بهره را از هستی بهره‌مند است، افزود: اگر این سنگ هزار سال بر یک‌جا باشد هیچ تغیری نخواهد کرد مگر عوامل خارجی بر آن وارد شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار