امام جمعه موقت عسلویه در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن:

ملت وحدت را حفظ کند این انقلاب به شکوفایی رسیده است.

همزمان با حضور با شکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آحاد مردم شیعه و سنی عسلویه با حضور گسترده در این راهپیمایی یک بار دیگر بیعت خویش را با آرمان های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا مستحکم ساختند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۷۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

مردم با حضور حماسی خود مسیر راهپیمایی از فلکه لنج تا پارک ساحلی را طی کردند و با شعارهای کوبنده و انقلابی این روز را گرامی داشتند.

شیخ عباس بحرینی امام جمعه موقت و از روحانیون و پیشکسوتان انقلابی در سخنانی با تبریک یوم الله 22 بهمن از حضور قشرهای مختلف مردم، اهالی شیعه و سنی عسلویه مسئولین و مدیران و کارکنان صنعت نفت در راهپیمایی امروز قدردانی کرد.

وی مهمترین رمز پیروزی انقلاب را لطف خدا رهبری امام و وحدت امت دانست و افزود توسل وسیله رسیدن به خداست و توسل به خدا و پیامبر و ائمه اطهار نیز از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود وی یکی دیگر از عوامل را خواست و اراده ملت برای تغییر و پیروزی بر نظام ستمشاهی دانست.

امام جمعه موقت عسلویه با تجلیل از نقش مردم عسلویه در دوران پیروزی انقلاب با نقل خاطرات آن روزها گفت مردم ساحل نشین عسلویه اعم از شیعه و سنی اوج روزهای انقلاب در بهمن ماه 57 در حسینیه صاحب الزمان حضور یافتند و من آنجا برایشان سخنرانی کردم و بر علیه شاه و نظام پهلوی شعار می دادند ماموران ژاندارمری من را تهدید کردند اما گفتم من از شما ترسی ندارم و آنها عقب نشینی کردند. ماموران گروهان ژاندارمری می خواستند سلاح و تجهیزات را از گروهان خارج کنند مردم مطلع شدند و خودشان گروهان را تحویل گرفتند و شهر را سنگربندی کردند و نگهبانی می دادند و شب و روز از مردم و اموال عمومی حفاظت می کردند. مردم عسلویه همیشه در صحنه ها حاضر بودند.

شیخ عباس بحرینی افزود: این مردم دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و باز هم در تمام صحنه ها حاضرند ولی این ملت سهم دارد مسئولین باید به این مردم برسند الان بیش از چهار سال است عسلویه شهرستان شده هنوز بسیاری از ادارات مستقر نشده است از فرماندار محترم می خواهم ادارات به صورت کامل استقرار شوند به صورت نمایندگی نباشند تا مردم مجبور شوند فاصله زیاد را طی کنند و به شهرستان های دیگر بروند.

وی در پایان خواستار وحدت مردم شد و گفت انقلاب ما به شکوفایی رسیده و قدرتمند شدیم گول دشمن نخوریم دشمن دنبال جنگ نرم است و می خواهند جوانان ما را منحرف کند به بیگانگان دل نبندیم و به این انقلاب افتخار کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار