خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند در جمع مردم فردوس

دین اسلام و قرآن مبنای اساسی انقلاب اسلامی

یکی از مبانی اساسی انقلاب نیاز به دین اسلام و قرآن است و زندگی بدون دیانت حیوانیت است واگر بخواهیم این دین را کامل و عملی کنیم به حکومت اسلامی و ودولت اسلامی و ولایت فقیه نیاز داریم .
کد خبر: ۸۹۸۷۸۸۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
امام جمعه موقت بیرجند درجمع مردم انقلابی فردوس در مراسم راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: نظام شاهنشاهی ایران و تمدن بزرگش را کوچک و تحقیرکردند وایران به محلی برای ساخت وساز غربی ها تبدیل کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری گفت: اقشار مختلف که زخم ها را لمس کرده بودند و معنای فقر وتبعیض را حس کرده بودند به ایران آمدند واین انقلاب بود که پیروز شد.

وی افزود : مهم ترین عامل انقلاب اسلامی ایران اسلام و برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و همین موجب شد تا ایران اسلامی 40 سال در مقابل استکبار بایستد.

مختاری در ادامه تاکید کرد: امروز دشمن در فضای مجازی بیشترین تلاش را برای ضعف ایمان مردم انجام می دهد چرا که اگر ایمان مردم ضعیف شود پایه های انقلاب نیز سست می گردد.

وی یکی از مبانی اساسی انقلاب نیاز به دین اسلام و قرآن دانست وعنوان کرد: زندگی بدون دیانت حیوانیت است و اگر بخواهیم این دین را کامل و عملی کنیم به حکومت اسلامی و دولت اسلامی و ولایت فقیه نیاز داریم .

نظام اسلامی مردمی ترین نظام دنیاست .

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه گفت: نظام اسلامی مردمی ترین نظام دنیاست و مردم همیشه برای پایداری اش در صحنه بوده اند این نظام هم مقبولیت و هم مشروعیت مردمی و الهی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری در ادامه تاکید کرد: نمیگوییم نظام اسلامی کار آمد ترین نظام است ومردم با نظام اسلامی دیگر بی نیاز گشته اند اما این نظام از نظر کارآمدی موفقیتی قابل قبولی داشته است اگر منصفانه نگاه کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: نظام اسلامی ایران موفقیت های داشته است که خود غربی ها مانده اند واکنون ایران از نظر فناوری فضایی بهداشت ودرمان انرژی هسته ای علی رغم وجود تحریم ها به رتبه 16 رسیده است.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین گفت: متاسفانه شیطنت های دشمن ضعف مسئولان و دموکراسی ضعیف موجب شده است تا دشمن جرات پیدا کند و برای کشورمان نقشه طرح کند و دولت و ملت را ضعیف نشان دهد اما دشمن بدانند که نقشه جمهوری اسلامی  ایران و قانون اساسی آن بدون مشکل است .

حجت الاسلام والمسلمین مختاری گفت : باید با اقتصاد مقاومتی با اقتدار کاری کنیم که  دشمن را نا امید شود  و این کار در قدم اول توسط مسئولین باید انجام شود و در قدم دوم نیز نیاز به پافشاری و مقاومت مردم پای نظامشان دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها