خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی بازنشستگی ندارد/ انقلاب ما بر محور اندیشه امام و رهبری از بسیاری مرزها عبور کرده است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جمع پاسداران بازنشسته سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه پیروزی های امروز جبهه مقاومت حاصل مجاهدت های دوران دفاع مقدس است، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی بازنشستگی ندارد.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۳۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار حسن حسن زاده در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان که به همت کانون بازنشستگان این ناحیه با حضور جمع کثیری از این قشر ارزشمند و خانواده‌های بزرگوارشان و جمعی از مسئولان در محل حسینیه اعظم معصوم زاده(ع) برگزار شد، اظهارداشت: شما بازنشستگان آیینه‌های تمام نمای ایثار هستید که در دوران دفاع مقدس از هستی خود برای دفاع از اسلام و کشورمان گذشتید.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان سرافراز سپاه اسلام و نیروهای مسلح غیور کشورمان مربیان دانشگاهی انسان‌ساز هستند که فارغ التحصیلان آن دلاورانی همچون شهید حججی و شهدای گرانقدر مدافع حرم می‌شوند، گفت: شما در مقطع دفاع مقدس خوش درخشیدید و خوب عمل کردید و پس از آن نیز الگوهای کم‌نظیری برای نسل آینده بوده‌اید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان رویش‌های فراوان انقلاب در بین نسل سوم و چهارم خود را نشانه عملکرد خوب یادگاران دوران دفاع و حماسه در انتقال و تبیین فرهنگ و اندیشه متعالی انقلاب اسلامی به نسل‌های پس از جنگ تحمیلی دانست و گفت: در حوزه بین المللی نیز انقلاب اسلامی ملت‌ما بر محور اندیشه الهی خمینی کبیر و رهبر معظم انقلاب امروز بسیاری از مرزها را درهم شکسته و تا قلب ملت‌های آزاده جهان نفوذ کرده است.

حسن زاده با یادآوری فرمایشات رهبری مبنی بر لزوم توجه به بازنشستگان و تأکید ایشان بر حفظ عزت و حرمت و عظمت این قشر، خاطر نشان کرد: پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی بازنشستگی ندارد، مأموریت شما تمام نشده است، بلکه در آغاز یک راه جدید هستید، ازیاد نبریم که پیروزی‌های امروز در جبهه مقاومت حاصل مجاهدت های دفاع مقدس است، کسانی که آن روزها در والفجر‌ها و فتح المبین‌ها و الی بیت المقدس‌ها نقش داشتند امروز هم در آزادی حلب و موصل و ... نقش آفرین هستند.

وی تأکید کرد: انقلاب ما مراحل مختلفی دارد، فراموش نکنیم که فلسفه نام گذاری عملیات الی بیت المقدس تنها آزاد سازی خرمشهر نبود، بلکه گویای این مطلب بود که حرکتی آغاز شده که تا آزاد سازی قدس شریف ادامه خواهد یافت، دفاع مقدس ما مرحله‌ای از این حرکت بود، تشکیل حزب الله لبنان، انصارالله یمن، دفاع الوطنی سوریه و حشدالشعبی عراق و توفیقات آنها مرحله‌ای ازاین حرکت جهانی است، بازنشستگی شما نیز مرحله پیشکسوتی برای شما در دل این حرکت است و خانواده‌های صبور شما در همه این مراحل همسنگر شما بوده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها