خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه محدثه شهرستان بهار خبر داد

اعزام کاروان زیارتی بسیجیان بهار به مشهد مقدس

فرمانده پایگاه محدثه شهرستان بهار از اعزام کاروان زیارتی بسیجیان بهار به مشهد مقدس به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۳۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

اعزام کاروان زیارتی بسیجیان بهار به مشهد مقدسترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت این ایام ده‌ها برنامه متنوع با حضور بسیجیان در پایگاه محدثه حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهمترین این برنامه‌ها به منظور تجدید میثاق خواهران بسیجی با امام رئوف و تشویق و جذب جوانان در عرصه فرهنگی بسیج، فعالیت و به کار گیری و آشنایی جوانان بسیجیان از فعالیت بسیج، برنامه زیارتی و تفریحی است.

فرمانده پایگاه محدثه شهرستان بهار ابراز داشت: در این راستا کاروان زیارتی خواهران با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مقصد مشهد مقدس عازم شدند.

وی ادامه داد: در این کاروان30  نفر از خواهران حضور داشتند که در بین آنان هشت نفر با کمک خیرین و حمایت پایگاه محدثه و با هدف حمایت از محرومین به صورت رایگان به زیارت مشرف شدند.

براتی با بیان اینکه همچنین 6 نفر از آنان نیز از جوانان مشهد اولی بودند که تا به حال به زیارت نرفته بودند، تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی برای این کاروان تدارک دیده شده تا شرکت‌کنندگان هر چه بیشتر بتوانند از این سفر استفاده معنوی را ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات