خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از اهداء یک سری جهیزیه کامل توسط سپاه همدان به خانواده نیازمند به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

اهداء یک سری جهیزیه کامل توسط سپاه همدان به خانواده نیازمندهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و در ادامه تامین جهیزیه برای افراد نیازمند یک سری کامل جهیزیه که توسط سپاه انصارالحسین(ع) به جهاد سازندگی ناحیه همدان ارسال شده بود توسط این واحد به خانواده نیازمند اهدا شد.

وی افزود: برنامه تامین جهیزیه برای اقشار نیازمند استان در طول سال و به صورت مستمر توسط جهاد سازندگی و سپاه انصارالحسین(ع) همدان صورت می گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: همچنین در طول سال به همت حوزه‌های بسیج نیز چند سری کمل جهیزیه جمع‌آوری و به نوعروسان نیازمند تحویل شد.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام برنامه‌ای تحت عنوان توزیع مواد غذایی رایگان بین مستمندان حاشیه شهرستان همدان صورت گرفته است.

گلیان با بیان اینکه این مواد غذایی شامل غذای گرم است که در مدارس توزیع شد، گفت: همچنین اقلامی از قبیل برنج، روغن، قند، چای، رب، تن ماهی و انواع مواد غذایی به ارزش حدود 40 میلیون ریال بین مستمندان توزیع شد.

وی عنوان کرد: این مواد غذایی توسط بسیجیان پایگاه‌های بیت النور، انصارالرسول(ص) و شهید «اشرفی اصفهانی» توزیع شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات