خبرهای داغ:
مدیر کانون فرهنگی هنری ظهور در همدان:

پیروزی انقلاب اسلامی هویت ملی و دینی ملت ایران را احیاء کرد

مدیر کانون فرهنگی هنری ظهور در همدان پیروزی نهضت عظیم انقلاب در بهمن ماه سال 57 نشاط، امید و بالندگی را برای ملت ایران رقم زد و هویت ملی و دینی آنها را احیاء کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۰۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

پیروزی انقلاب اسلامی هویت ملی و دینی ملت ایران را احیاء کردمحمود احدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ایام الله  دهه فجر اظهار داشت: پیروزی نهضت عظیم انقلاب در بهمن ماه سال 57  نشاط، امید و بالندگی را برای ملت ایران رقم زد و هویت ملی و دینی آنها را احیاء کرد.

وی با اشاره به ابعاد جنگ نرم بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه تاکید و عنوان کرد: با توجه به اینکه نسل امروز از انقلاب اسلامی شناخت صحیحی ندارند باید تلاش‌هایی که در تاریخ انقلاب در موضوعات  فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی و واقعیت‌هایی که در طول 40سال حادث شده و جریاناتی که قبل از انقلاب در زمان رژیم پهلوی اتفاق افتاده برای نسل جوان تبیین شود تا آنها با شناخت واقعی دشمن در مسیر صحیح انقلاب حرکت کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ظهور در همدان با بیان اینکه دشمنان سعی در تغییر واقعیت‌ها و نشان دادن خلاف آن را دارند، گفت: در این خصوص لازم است واقعیت‌های تاریخ صد ساله انقلاب به خوبی برای نسل امروز واکاوی و بازخوانی شود تا آنها در آینده مؤثر بوده و راه انقلاب را ادامه دهند.

وی امنیت پایدار کشور را مرهون خون پاک شهدا، انقلاب و امام راحل دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی در شرایط کنونی به عنوان الگو در جهان مطرح است.

احدیان  در بخش دیگر سخنان خود با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون فرهنگی هنری ظهور عنوان کرد: این کانون فعالیت خود را به مدت 5 سال در محل حسینیه امام(ره) آغاز و برای نونهالان، نوجوانان و جوانان برنامه‌های مختلفی  را برگزار می‌کند.

* جمع‌آوری و ارسال 3 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده

وی با بیان اینکه 100 نفر از افراد به عضویت کانون در آمده‌اند، افزود: برای این افراد برنامه‌ها و کلاس‌های علمی، تقویتی، هنری، قرآنی و اردویی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ظهور در همدان با اشاره به اینکه کانون ظرفیت و آمادگی لازم برای جذب افرادی که در منطقه حسینیه ساکن هستند را دارد، گفت: در حال حاضر 11 کلاس آماده، برای ثبت نام کنندگان مهیا کرده‌ایم.

وی افزود: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله به همت کانون فرهنگی ظهور به عنوان یکی از فعالیت‌های موثر و اثربخش  کانون بوده است.

احدیان تصریح کرد: مایه افتخار است که مردم دارالمومنین همدان با مردم مصیبت زده ابراز همدردی کرده و حس انسان دوستانه خود را به نمایش گذاشتند.

وی از جمع‌آوری و ارسال 3 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و یادآور شد: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب 56 کامیون توسط ستاد نماز جمعه و به محوریت کانون فرهنگی هنری ظهور جمع‌آوری و ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات