خبرهای داغ:
استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

دعوت امام جمعه و استاندار همدان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، استاندار و امام جمعه همدان در پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.

در متن این پیام مشترک آمده است: طبق فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود.

این پیام می‌افزاید: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که مردم انقلابی ایران اسلامی همچون روز اول بر عهدی که با امام(ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پایبند هستند و توطئه‌های دشمنان را که محور آن بر فاصله گرفتن مردم از نظام قرار دارد، با حضور همیشگی خود در صحنه خنثی می‌کنند.

نویسندگان این پیام ادامه می‌دهند: انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از مکتب عاشورا و فاطمیه(س) است و امسال نیز مردم ایران ثابت کردند که در مهمترین جشن ملی خود نیز شأن ائمه معصوم(ع) و اهل بیت(ع) را به خوبی حفظ کرده و دهه فجر فاطمی را در پاسداشت ارزش‌های انقلاب برگزار کردند.

امام جمعه و استاندار همدان افزودند: مردم دیندار استان همدان هم دوش مردم ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها حضور داشته و به پشتیبانی از نظام، دین و هویت خود پرداخته و در حمایت از ارزش‌های اسلامی و شیعی زبانزد خاص و عام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و حماسه‌ساز استان دعوت کردند تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات