خبرهای داغ:

ویژه برنامه گرامیداشت عملیات غرورآفرین والفجر 8 در چایپاره برگزار شد

ویژه برنامه گرامیداشت عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت و اطلاعات در سپاه و بسیج در شهرستان چایپاره برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،  به مناسبت 20 بهمن یادآور عملیات غرورآفرین والفجر 8 که روز حفاظت در سپاه و بسیج می باشد در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی شهرستان چایپاره با حضور مسئولین شهرستانی و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم برادر محمدتقی سرداری از یادگاران دفاع مقدس و از فرماندهان و حاضرین در عملیات والفجر 8 به بیان خاطراتی از این عملیات پیروزمندانه و موفقیت آمیز که مرهون اقدامات حفاظت و اطلاعات بوده پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس رزمندگان زحمات و ایثارگری های زیادی را متحمل شدند ولی چون هدف الهی و برای کسب رضای خداوند سبحان بوده و به امر نائب برحق امام زمان(عج) یعنی حضرت امام خمینی(ره) در این صحنه ها حاضر شدند به همین خاطر همه آن زحمت ها به رحمت تبدیل شده و نصرت الهی از اول انقلاب تا به امروز نصیب این ملت شریف و نجیب و ولایتمدار ایران اسلامی شده است.

این جانباز دفاع مقدس به همه مسئولین توصیه کردند که قدر این ملت شجاع، رشید و همیشه در صحنه را بدانند و هر چه در توان دارند برای خدمت به آنها باید انجام دهند چرا که مردم صاحب این انقلاب با عظمت بوده و هستند و رمز مایوس شدن دشمن از این نظام مقدس اسلامی خدمت بی منت مسئولین به مردم شریف ایران اسلامی است.

در ادامه مراسم گروه سرود به همخوانی پرداخته و در پایان به جمعی از فعالان عرصه حفاظت هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار