خبرهای داغ:

دیدار فرماندهی وپرسنل ناحیه سپاه با امام جمعه هندیجان

به مناسبت دهه مبارک فجر فرمانده ناحیه وپرسنل پاسدار هندیجان با امام جمعه هندیجان دیدار نمودند که دراین راستا حجت الاسلام والمسلمین ساری اصل ضمن خوش آمدگویی وتبریک ایام الله دهه فجر سالروز شکوهمندپیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل درسال ۱۳۵۷گفت:پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رشادت ها وایثارهای ملت غیرتمند ایران ومخصوصا شهدای انقلاب است که با پشتیبانی از نهضت بزرگ امام راحل توانستندحکومت ظالم ومستکبردست نشانده بیگانگان رژیم پهلوی را سرنگون نمایندواین انقلاب بایستی با فرهنگ سازی اصولی به نسل کنونی و نسل های آینده گفته و منتقل بشود.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۸۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،پیش از ظهر چهارشنبه فرماندهی وپرسنل پاسدار با امام جمعه هندیجان دیدار و پس از آن نماز جماعت در دفتر امام جمعه برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل در این دیدار اظهار کرد:ملت ایران همیشه از مسئولان در مورد مسائل دررویدادهای کشور جلوتر هستند و درکنار مسئولان نظام از انقلاب اسلامی با پیروی از رهبرانقلاب حضور فعال دارند. 
 
وی افزود:ما هرچه داریم به برکت خون ها ی پاک وایثار شهدا است واگر شهدا نبوده انقلاب دچار مشکل میشد وشهدا با خون مطهرشان انقلاب را پشتیبانی می نمایند.
 
وی بابیان ایثار پاسداران وبسیجیان در تمام عرصه ها گفت:سپاه وبسیج بازوان قدرتمند ایران اسلامی وولایت هستند که با شجاعت وا خلاص از کشور دفاع می نمایند و اجازه هیچگونه تهدید یا تجاوزی را به دشمنان اسلام نمی دهند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها