خبرهای داغ:
با حضور استاندار سمنان؛

۲پروژه آبیاری تحت فشار در میامی افتتاح شد

باحضور استاندار سمنان در راس هیئتی متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی و همچنین مسئولان شهرستانی دو پروژه ۱۱۷ هکتاری و ۴۷هکتاری آبیاری قطره ای افتتاح شد
کد خبر: ۸۹۸۵۸۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبر نگار بسیج از میامی،

باحضور استاندار سمنان در راس هیئتی متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی و همچنین مسئولان شهرستانی دو پروژه ۱۱۷ هکتاری و ۴۷هکتاری آبیاری قطره ای افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، دو پروژه بزرگ ۱۱۷ و ۴۷ هکتاری اجرای آبیاری قطره ای ظهر سه شنبه با حضور استاندار سمنان در راس هیئتی متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان استانی و شهرستانی در میامی به بهره برداری رسید.

فرماندار میامی درباره این دو پروژه به خبرنگار میامی نیوز، گفت: نخستین پروژه، طرح آبرسانی قطره ای در ۱۱۷ هکتار اراضی کشاورزی است که برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شامل ۸۹۶میلیون تومان از منابع ملی و ۱۳۶میلیون تومان سایر منابع شامل تسهیلات و … هزینه شده است.

محمد مهدی کریمی بیان کرد: دیگر پروژه ای که امروز با حضور استاندار سمنان افتتاح شد، طرح آبرسانی قطره ای ۴۷ هکتاری است که برای اجرای آن سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان شامل ۳۲۳میلیون تومان اعتبارات ملی و ۶۴۷میلیون تومان نیز اعتبارات و سایر منابع هزینه شده است.

وی افزود: در مجموع ۶۳ طرح با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان طی دهه فجر در میامی افتتاح شده است.

استاندار سمنان بعد از ظهر مهمان مردم شاهرود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها