فرمانده دانشگاه امام حسین (ع):

برخی همه آرزویشان غرب است/ امروز نباید مقابل دشمن کرنش کرد

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: برخی همه آرزویشان غرب است و امروز نباید مقابل دشمن کرنش کرد و عاشق آمریکا و غرب شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۶۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار مرتضی صفاری امشب در یادواره ۵۰ شهید منطقه مصلی و کمربندی پایین شاهرود در مسجد سجادیه مصلی این شهر، با بیان خاطره‌ای از سردار سلیمانی و دیدار با خانواده شهید در کرمان و زنده بودن شهدا اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و باید متوجه این جایگاه و مقام باشیم.
وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم تأکید دارند که نباید فکر کنید شهدا مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و در نعمت خدا هستند و شهدا شفیع خانواده و دوستان خود خواهند بود.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به حدیث امام عسکری (ع) در باب تکلیف دوران غیبت افزود: امروز باید بدانیم که تکلیف ما چیست؛ دشمن در برخی موارد نفوذ کرده است و باید مراقبت کرد.
صفاری بیان کرد: وزیر نفت امروز قرارداد ۴۰ ساله می‌بندد و نفت ملت را می‌دهند و پورسانت می‌گیرند و باید پرسید سرمایه تو چقدر است؟ امروز آمریکا هیاهو می‌کند، تکلیف ما چیست؟
وی ادامه داد: امام حسن عسکری (ع) به شیعیان زمان خود در جوابشان که می‌پرسند امام زمان (عج) غایب است و ما چه کنیم، می‌فرماید باید به بالاترین فقیه زمان خودتان مراجعه کنید که چهار ویژگی دارد؛ نگهبان نفس خودش است، از دین اسلام تمام‌قد حفاظت و حراست می‌کند، با هوای نفس خود مقابله می‌کند و ساده‌زیست است و فقط از خدا اطاعت می‌کند و غیر رضای خدا هیچ نمی‌گوید.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه خداوند متعال در واقعه غدیر اسلام و دین را کامل و نعمت را تمام کرد و تا قیامت امامت را پایه گذاشت، گفت: خدا راضی شد که دین اسلام تا ابد باشد و نقش و هنر فاطمه زهرا (س)، دفاع از ولایت بود و ایشان به‌خوبی درس دفاع از ولایت را به ما می‌دهد.
صفاری با بیان اینکه بعضی‌ها لباس پیامبر اسلام (ص) را می‌پوشند و می‌گویند اسلام در اقتصاد جواب نمی‌دهد و باید برابر آمریکا زانو زد و کرنش و برجام را امضا کرد و لبخند شیطان را ندید، عنوان کرد: وقتی دین خدا می‌گوید از کفار اطلاعت نکنید؛ بلکه با او مجاهده کنید و دست ندهید و لبخند نزنید و محکم بایستید و جهاد کبیر کنید، چرا برخی این‌گونه عمل نمی‌کنند؟
وی تصریح کرد: سیاست استکبار، نابودی اسلام و مسلمانان است و در سوره بقره در آیه ۲۱۷ بیان می‌دارد که دشمنان شما مسلمانان پشت سر هم توطئه می‌کنند و دشمن، دشمن بوده و دنبال جلو آمدن و نابود کردن است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد: دشمن اگر بشود، شما را می‌کشد تا دین را از شما بگیرد و هدفش گرفتن دین و به کیش خود درآوردن شماست.
صفاری اضافه کرد: جنگ نرم امروز وجود دارد و جوانان ما در این جنگ هستند و دشمنان برای گرفتن دین و به انواع حیله‌ها جلو می‌آیند و باید فقیه هوشیار و باسیاستی، چون رهبری مقابل آن‌ها بایستد و روشنگری کند تا مثل امروز شکست بخورند.
وی تصریح کرد: نباید مقابل دشمن کرنش کرد و عاشق آمریکا و غرب شد، برخی همه آرزوهایشان غرب و غرب‌گرایی بوده واقعیت جامعه ما اکنون این است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه مراجعه به فقیه و اطاعت از او لازم است، بیان کرد: امام انقلاب کرد و تاکتیکی به خرج و مجلس خبرگان رهبری را تشکیل داد تا مردم خبرگان دین را انتخاب کنند؛ در این مجلس، ولی‌فقیه از بین این نخبگان و فقیهان انتخاب می‌شود؛ امام راحل جایگاه ولایت‌فقیه را تثبیت کرد که همان ولایت رسول‌الله (ص) و انبیا و ائمه اطهار (ع) است.
صفاری اظهار کرد:، ولی فقیه امروز مقابل دشمن سینه سپر کرده، اما حسودان داخلی و دشمنان و به‌خصوص استکبار جهانی در طول این ۴۰ سال از ولایت‌فقیه عصبانیت فراوان دارند.
وی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم تا آنچه در رژیم گذشته بود، نباشد؛ اما الآن برخی از آن معضلات را می‌بینیم. رهبری تأکید دارند در زمان پیامبر اسلام (ص)، دوست و دشمن مشخص بود و در زمان حضرت علی (ع) دوست و دشمن مشخص نبود و خیلی از صحابه در خط روبه‌روی، ولی بودند؛ ملت شک داشتند و مولا هر چه نصیحت می‌کرد، آن‌ها ظاهر را می‌دیدند و نفاق کامل وجود داشت و الآن هم این‌گونه است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد‌: در واقعه سقیفه حق را کنار گذاشتند و به بهانه‌های مختلف و منافقانه کار و به پیامبر اسلام (ص) جفا کردند؛ امروز مسیر درست انتخاب شده ولایت‌فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است و اگر عده‌ای بگویند این را قبول نداریم، جفا به پیامبر و مسلمانان است.
صفاری گفت: امروز برخی می‌گویند اقتصاد اسلامی جواب نمی‌دهد و باید سرمایه‌داری غربی باشد؛ آن‌ها می‌خواهند راه نوکری آمریکا و سرمایه‌داری را ادامه دهند، چون به زعمشان اسلام جواب نمی‌دهند و نفاق‌گونه آن را مطرح می‌کنند.
وی تصریح کرد: آن‌ها در ظاهر هر چیزی که مقام معظم رهبری بگویند، را قبول دارند؛ اما کار خودشان را می‌کنند. امسال رهبری فرمودند: واردات غیر از کالا‌های موردنیاز داخل از خارج حرام و غیرقانونی است، اما برخی کارخانه‌های داخلی را تعطیل و از خارج جنس وارد می‌کنند و قرارداد می‌بندند؛ این چه تبعیتی است؟
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به دو تفکر غرب‌گرایی و سرمایه‌داری و اشرافیت و تفکر اسلامی در کشور گفت: تفکر غرب‌گرایی مسلط شدن دشمن، جهانی شدن و امضای قرارداد پول‌شویی و تروریسم خواندن سپاه قدس را می‌پذیرد؛ معتقد سات باید حاج قاسم سلیمانی را به دشمن داد یا سند ۲۰۳۰ که جهانی شدن و تسلط بر فرهنگ ما و تفکر اسلامی است، را اجرایی کرد.
صفاری بیان داشت: آن‌ها اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند و کار خودشان را می‌کنند و دشمن هم به دنبال تفرقه اس؛ ت، چون می‌داند از طریق جنگ سخت نمی‌تواند کاری پیش ببرد.
وی با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به جسم شما شلیک نمی‌کنیم؛ چون ایران قدرتمند است و برنامه استراتژیک ما شلیک به ذهن‌هاست که جواب می‌دهد و این همان استحاله است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اضافه کرد: انگلیس به آمریکا تأکید می‌کند تهدید نظامی نکن که جواب نمی‌دهد و استحاله جواب می‌دهد و باید در ارکان حاکمیت نفوذ کنیم تا، ولی فقیه بی‌اثر شود.
صفاری بیان کرد: تفکر جهانی شدن و اقتصاد مقاومتی دو تفکر متضاد است؛ چرا جلوی قاچاق را نمی‌گیرند و آمار واردات قاچاق نسبت به سال گذشته دو برابر شده است؟
وی با تأکید بر لزوم توجه به بصیرت و روشنگری در جامعه بیان کرد: امروز باید قوی عمل کرد و شناخت و شبهات را جواب داد.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: برای رفع مشکل یک راه وجود دارد و آن هم آگاه‌سازی مردم است که به چه کسی رأی بدهند و انتخاب کنند به کسی که به آمریکا دل‌خوش است یا به شهدا پشت، ذهن مردم را منحرف و فضا را دوقطبی می‌کند، رأی دهند یا به طرف مقابل او و کار ما روشنگری و درست انتخاب کردن است.
صفاری با اشاره به سخنان امام راحل قبل از عزیمت به ایران در پاسخ به خبرنگاران گفت: امام فرمود: ما سه کار اساسی ساقط کردن رژیم ستم‌شاهی، استقرار حکومت اسلامی و بسترسازی برای ظهور و رهبری را در پیش داریم وظیفه ما بسترسازی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها