خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک:

نمایشگاه بزرگ کتاب باغملک هم‌زمان با دهه فجر آغاز به کار کرد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب باغملک با بیش از 2000 عنوان کتاب هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در محل کتابخانه عمومی ارمغان این شهرستان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۹۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
عبدالرحمان مرادی نیا شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب باغملک با بیش از 2000 عنوان کتاب هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در محل کتابخانه عمومی ارمغان این شهرستان آغاز به کار کرد.
 
وی افزود: کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه شامل موضوعاتی همچون کودک و نوجوان، مذهبی، تاریخی، اجتماعی، روانشناسی، اطلاعات عمومی و... می‌شود.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و عصر با تخفیف 40 درصد از این نمایشگاه، کتاب خریداری کنند.
 
وی گفت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلف دیگری ازجمله نشست‌های کتاب‌خوان، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، نقاشی، انشاءنویسی، روزنامه دیواری و قصه‌گویی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
 
مرادی نیا با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فواید مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بیان کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی همراه با نشست‌ها و برنامه‌های جنبی با محوریت کتاب، پاسخی است به تأکیدات ایشان که امیدواریم مردم با بصیرت باغملک در این آزمون سربلند بیرون آیند.
 
وی افزود: چند سالی است که بازدید از نمایشگاه‌های کتاب در مناسبت‌های مختلف با استقبال گسترده علاقه‌مندان به کتاب در شهرستان باغملک همراه بوده و این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در ترغیب به مطالعه و تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی مؤثر واقع شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها