خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سمنان:

استقلال یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سمنان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را استقلال کشورمان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۷۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر، حجت الاسلام حسین ذوالفقاری در ویژه برنامه دهه فجر که در مسجد الغدیر مهدیشهر برگزارشد، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ،استقلال بود؛ اگر چه امروز همه کشورهای جهان دم از استقلال می زنند ولی آن استقلالی که انقلاب اسلامی دارد به معنای واقعی در هیچ کشوری دیده نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به آشنا کردن جوانان به انقلاب ورهبری تأکید و اظهار کرد: جوانان ما ذاتا انسانهای مردمی وساده زیست را دوست دارند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد:جوانان ما درداشگاههای کشور از لحاظ علمی به دستاوردهایی رسیده اند؛ که انرژی نو هسته ای ونانو تکنولوژی است که دانشجویان ما درسخت ترین شرایط تحریم به آن دست یافتندونشان دادند که باهمت وغیرت می توانندامروز درسطح منطقه از لحاظ پیشرفت علمی حرف اول را بزنند.

وی در ادامه به خطراتی که درفضای مجازی جوانان ما راتهدید می کند، اشاره کرد که شبیخونهای فرهنگی وضد ارزشی که درفضاهای اینترنت وماهواره توسط دشمن مطرح می شود؛ ازجمله آسیب های بیرونی انقلاب است که باعث ناامید کردن مزدم از انقلاب وفشارهای اقتصادی وانواع تحریمها راشامل می شود.

ذوالفقاری،فاصله گرفتن از آرمانها وارزش های انقلاب اسلامی وعدم تحقق عدالت اجتماعی،فاصله بین غنی وفقیر را از آسیبهای درونی انقلاب مطرح کرد وگفت:این آسیب هایی است که به انقلاب ضربه می زند وباعث فروپاشی نظام می شود.

وی تصریح کرد:امروز متأسفانه مسئولین کشور در رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم توجه کافی ندارند که این سوء عملکردهاوکم کاری مسئولین باعث ناامید شدن مردم میشود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه سمنان، استقرار حاکمیت دینی درکشور،ورشد روز افزون علم وفناوریهای روز افزون  را از دیگر دستاوردهای این نظام دانست که باید مراقب باشیم از آسیب های درونی وبیرونی دور مانده ودر امان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها