خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

انقلاب اسلامی ایران نقطه امید و روشنایی برای مظلومین

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه امید و روشنایی برای مظلومین شد و امروز چشم امید مظلومان و زجرکشیدگان به این انقلاب دوخته شده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۵۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

انقلاب اسلامی ایران نقطه امید و روشنایی برای مظلومینحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: ملت ایران در سال 57 اتفاقی را رغم زد و انقلابی کرد که جهان و جهانیان را به حیرت درآورد و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در شگفت ماند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ملت دنیا را از تاریکی به سوی روشنایی سوق داد؛ این در حالی بود که آمریکا چندین سال بر این کشور سلطه داشت و یک باره خواب این کشور زورگو برای ملت ایران را پریشان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران نقطه امید و روشنایی برای مظلومین شد و امروز چشم امید مظلومان و زجرکشیدگان به این انقلاب دوخته شده است.

وی همچنین با اشاره به دوران انقلاب عنوان کرد: ملت ایران انقلاب اسلامی را تا به اینجا رسانند و سربلند کردند و از این به بعد نیز این ملت هستند که حرف آخر را می زند و از آن پاسداری و حراست می‌کنند.

قربانی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر نیز ملت تمام‌کننده فتنه بود و توانست تمام توطئه دشمنان را در نطفه خفه کند و این ملت در دنیا نظیر ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات