خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان عنوان کرد

حضرت فاطمه(س) یک بانوی نمونه از لحاظ اخلاق، رفتار و کمال

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان گفت: حضرت فاطمه(س) یک بانوی نمونه از لحاظ اخلاق، رفتار و کمال بودند و دارای جایگاه با عظمتی نزد خداوند هستند.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۹۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

حضرت فاطمه(س) یک بانوی نمونه از لحاظ اخلاق، رفتار و کمالبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در مسجد امام حسین (ع) روستای حسام آباد شهرستان بهار ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) یک بانوی نمونه از لحاظ اخلاق، رفتار و کمال بودند و دارای جایگاه با عظمتی نزد خداوند هستند.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه ایام فاطمیه افزود: برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ایام فاطمیه در مساجد و حسینیه‌ها باعث شناخت بهتر مردم و به خصوص جوانان با سیره و احادیث حضرت زهرا (س) می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان ابراز داشت: بدون تردید وجود مقدس حضرت زهرا(س) و سیره و رفتار آن بزرگوار برای تمام زنان مسلمان مایه مباهات و اسوه کامل است.

وی در ادامه به سخنی از پیغمبر اکرم (ص) اشاره کرد  و افزود: پیامبر(ص) می فرمایند وقتی کسی مورد رضایت حضرت فاطمه(س) قرار گیرد خداوند هم ازآن بنده راضی و خوشنود می‌شود و اگر کسی مورد غضب و ناراحتی حضرت فاطمه (س) قرار گیرد خداوند آن بنده را مورد غضب خود قرار خواهد داد.

در پایان این مراسم حاضرین در مراسم به ذکر مصیبت و مدیحه سرائی در وصف حضرت فاطمه(س) پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار