خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با حضور به موقع مردم و مسئولین انقلابی در صحنه فتنه اخیر که وابسته به جبهه دشمنان نظام و انقلاب از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان بود به خوبی جمع شد و فتنه‌گران شکست خوردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

حضور به‌موقع مردم و مسئولین انقلابی در صحنه فتنه اخیر را خنثی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، آخوندی در نشست سیاسی که به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور پایوران و سربازان در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: منشأ وقوع فتنه‌ها دو چیز است یکی هوا و هوس و دیگری بدعت‌هایی است که گذاشته می شود.

وی افزود: ما از ابتدای خلقت بشر شاهد این مسائل بوده‌ایم، زمانی که هابیل و قابیل سر هوای نفس باهم درگیر شدند و منجر به قتل یکی از آنها شد و تا به امروز این هوای نفس منشأ بسیاری از فتنه‌ها بوده است.

کارشناس سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: تمام ریشه درگیری‌های بشر را که بررسی کنیم به این دو موضوع برمی‌خوریم؛ یکی هوای نفس و دیگری بدعت‌ها.

وی با طرح این سوال که ما باید در مقابل فتنه‌ها چه کنیم؟ ابراز داشت: راهکار آن این است که ما باید صبر و بصیرت را مد نظر قرار دهیم.

آخوندی تصریح کرد: اگر فتنه‌ها مانند پاره‌های شب به شما روی آورند باید به قرآن رجوع و همچنین مراقبت کنید از اینکه به دام این فتنه‌ها نیفتیم.

وی ابراز داشت: انسان باید مراقب دام شیطان باشد و از لقمه‌هایش مراقبت کند؛ انسان اگر می‌خواهد از مسیر منحرف نشود و از راه راست خارج نشود باید مراقبت کند.

این هادی سیاسی با اشاره به  حوادث اخیر تصریح کرد: در حادثه اخیر ما سه موج داشتیم، یک موج موجی بود که معترضین به خاطر مشکلات و حقوق خود در مقابل فرمانداری‌ها یا مجلس و... تجمعات و تحصناتی داشتند که باید دلگرم کننده با آنها برخورد می‌شد.

وی ادامه داد: موج دوم به صورت خیابانی شروع شد اما شعارها، شعارهایی بود که علیه گرانی و تورم و مسائلی از این قبیل بود و به صورت آرام برگزار می‌شد اما موج سوم این فتنه همراه با آشوب، تخریب و همچنین با شعارهایی ساختارشکنانه آغاز شد و به سمت امنیتی شدن پیش رفت.

آخوندی اظهار داشت: با حضور به موقع مردم و مسئولین انقلابی در صحنه موج سوم که وابسته به جبهه دشمنان نظام و انقلاب  از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان بود به خوبی جمع شد، این جریان دو سر داشت یک سرش در داخل و دیگری بیرون از کشور بود که با هوشیاری مردم انقلابی نتیجه اش شکست فتنه گران بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات