خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان:

انقلاب اسلامی مانع تسلط دشمنان بر مظلومان جهان شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز را مدیون تأسیس نهادهای پایه‌ریزی شده بدو انقلاب هستیم، گفت: انقلاب اسلامی مانع تسلط دشمنان بر مظلومان شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،

محمود قنبری صبح پنج‌شنبه در دیدار با امام‌جمعه میامی ضمن بیان اینکه هوشیاری مردم و نهادهای امنیتی باعث شد تا دسیسه‌های دشمنان نقش بر آب شود، ابراز داشت: انقلاب اسلامی از بدو پیدایش استقلال و آزادی را نه‌تنها برای ملت ایران بلکه برای مردم جهان به وجود آورد لذا دشمن طی این چهار دهه به دنبال ایجاد فتنه برای آسیب رساندن به ریشه‌های انقلاب بود، چراکه انقلاب اسلامی مانع تسلط دشمنان بر مظلومان شده است.

وی بابیان اینکه اقتدار و امنیت امروز را مدیون تأسیس نهادهای پایه‌ریزی شده در بدو انقلاب هستیم، افزود: هدف اصلی راه‌اندازی داعش مقابله با جمهوری اسلامی بود که با بیداری ملت ایران و با حضور به‌موقع مدافعان حرم پروژه از پیش طراحی‌شده برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب‌شده است و نتوانستند به کشور ما هیچ آسیبی برسانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه بالاترین سرمایه مردم هستند و باید برای حفظ آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم، ابراز داشت: رفع معیشت مردم باید در اولویت اقدامات مسئولان قرار گیرد و دشمن از اتفاقاتی نظیر مؤسسات مالی به دنبال فرصت و بهانه‌ای برای زیر سؤال بردن عوامل اقتدار ما است لذا باید مسئولان پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم باشند.

قنبری بابیان اینکه موفقیت‌های بزرگ در حوزه نظامی، پزشکی و علمی را مدیون اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: تا زمانی پای حمایت از مردم در میان باشد آسیبی متوجه ما نخواهد بود لذا باید تکریم مردم و رفع مشکلات معیشتی ایشان در اولویت امر قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند، افزود: بی‌شک حضور بسیج و مردم از ابتدای انقلاب تاکنون توانست بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کند لذا باید با بهره‌گیری از این ایام برای مردمی که همواره پای انقلاب خون دادند با بازگو کردن دستاوردها آن‌ها دلگرم و امیدوار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها