خبرهای داغ:
امام‌جمعه میامی:

ایمان، اطاعت و رهبری ۳مؤلفه انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه میامی گفت: انقلاب اسلامی سه مؤلفه اصلی شامل ایمان به خدا و هدف، پیروی از دستورات الهی و رهبری ولایی داشت و توانست باطل را ریشه کن کند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۸۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در مراسم ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که شامگاه چهارشنبه به میزبانی مسجد جامع میامی برگزار شد، ضمن بیان اینکه ایمان به هدف و خدا، اطاعت و پیروی از دستورات الهی  و ولایت‌فقیه سه مؤلفه مهم انقلاب هستند، تأکید کرد: انقلاب ما با باور قلبی مردم و هدایت‌های امام خمینی(ره) توانست ریشه باطل را برکند.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های مردمی پیروزی انقلاب اسلامی ما ایمان به خدا و هدفی بود که توسط اعتمادبه‌نفس و دنبال کردن آن از سوی امام راحل(ره) در بین مردم ترویج شد.

امام‌جمعه میامی گفت: دیگر مؤلفه اصلی انقلاب را باید احکام الهی و اسلامی دانست که در دوران پهلوی متأسفانه غرب‌زدگی و استعمار مسبب دوری از آن بود و مؤلفه سوم رهبری جامع و ولایت‌فقیه است که می‌توان آن را یکی از سه نعمت وسیع و عظیم انقلاب اسلامی برای ملت ایران دانست.

صفایی پور بابیان اینکه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب با شهادت بزرگ بانویی مقارن شده که ایستادگی، ویژگی بارز او بود، تأکید کرد: مردم ما نیز به تاسی از ائمه اطهار(ع) ایستادگی را تا سقوط استعمار و استبداد رژیم وابسته به اجانب پیش بردند و تا پیروزی حق علیه باطل، از پا نایستادند.

وی افزود: دهه فجر بزرگ‌ترین جشن‌ها است و اگر زمان ظهور حضرت عصر(عج) فرامی‌رسید، ایشان نیز بر بزرگی این جشن صحه می‌گذاشتند لذا باید گفت باعظمتی که انقلاب اسلامی دارد و فداکاری مردم متدین ایران اسلامی و به برکت خون شهدا، دشمنان ما باید آرزوی سرنگونی نظام را به گور ببرند.

امام‌جمعه میامیدر پایان حضرت فاطمه(س) را بزرگ‌ترین الگو و اسوه زنان عالم دانست و گفت: امروز بانوان ما باید از حجاب و عفاف و پاک‌دامنی، آن حضرت را الگوی خود قرار دهند

ارسال نظرات
پر بیننده ها