خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس:

مدیریت شهری شاهرود با مشارکت عمومی همراه باشد

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی بر نیاز شهر به مدیریت مشارکت عمومی تأکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف، همه مردم و مسئولان باید مطالبه گری کنند
کد خبر: ۸۹۸۲۶۶۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در بازدید سرزده از شهرداری شاهرود با تأکید بر لزوم همکاری و همیاری مسئولان و مردم در حل مشکلات شهرستان، یکی از معایب حوزه اجرایی را فقدان برنامه جامع عنوان کرد و تأکید داشت: یک نکته ضروری برای موفقیت اقدامات، در کنار شفاف‌سازی و نظارت مردمی، وجود برنامه جامعی است که ما را به هدف نزدیک کند.
وی وظیفه تدوین این برنامه را بر عهده نهاد اجرایی دانست و اظهار داشت: دولت موظف است برنامه‌ای جامع تهیه و به مجلس ارائه کند لذا وظیفه نمایندگان مردم، نه برنامه‌نویسی، بلکه بررسی تطبیق یا عدم تطبیق برنامه قوه اجرایی با اسناد بالادستی است.
نماینده مردم شاهرود و میامی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‌های شهردار جدید شاهرود به‌ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی در این شهر هم اشاره‌کرد و ابراز داشت: همه ملت و مسئولان باید دست‌به‌دست هم بدهند و همه برنامه‌ریزی‌ها نیز باید به سمع و نظر مردم برسد.
حسینی شاهرودی اقدامات اخیر شهرداری شاهرود را از نمونه‌های مدیریت درست و جهادی دانست و گفت: یکی از نکات مثبت مدیریت فعلی اولویت دادن به پایان پروژه‌های نیمه‌تمام محسوب می‌شود از سوی دیگر از معضلات ما در حوزه اجرا این است که مسئولان جدید به جای به پایان رساندن پروژه‌های نیمه‌کاره، به کلنگ زنی‌های جدیدی روی می‌آورند که فاقد هرگونه سودی برای مردم است.
وی در پایان بابیان این‌که اصلاح معابر و میدان‌ها از برنامه‌های بسیار کارآمد شهرداری است، افزود: ترمیم ورودی‌ها و خروجی ها، تلاش برای زیباسازی و بازسازی و نوسازی مراکز تجاری شهر امری لازم و ضروری هستند که باید در اولویت قرار گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها