خبرهای داغ:
در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت

افتتاح مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه دهستان شهرک خزل نهاوند

در اولین روز از دهه مبارک فجر افتتاح مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه دهستان شهرک خزل نهاوند و کلنگ زنی حفر و تجهیز چاه عمیق به منظور آبرسانی به سه روستای این شهرستان با حضور معاون استاندار همدان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۰۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

افتتاح مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه دهستان شهرک خزل نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در اولین روز از دهه مبارک فجر کلنگ زنی حفر و تجهیز چاه عمیق به منظور آبرسانی به سه روستای گره چغا، فیروزآباد سفلی و چم کبود با۳۰۰ خانوار و حدود یک هزار نفر جمعیت با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی با حضور رضا قیاسی معاون توسعه منابع انسانی استاندار همدان و مسئولان شهرستان نهاوند انجام شد.

همچنین در اولین روز از دهه فجر مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه دهستان شهرک خزل نهاوند با حضور رضا قیاسی معاون استاندار همدان و مسئولان شهرستان نهاوند افتتاح شد.

معاون استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه دهستان شهرک ۵۰ سال سابقه ساخت داشت که سال گذشته عملیات تخریب و بازسازی آن آغاز شد.

رضا قیاسی گفت: این مدرسه در زمینی با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

وی ابراز داشت: برای احداث این مدرسه ۵۰ درصد از اعتبارات بنیاد برکت و ۵۰ درصد از اعتبارات اداره نوسازی و تخریب مدارس استان هزینه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات