خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه طی ایام الله دهه فجر در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۲۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

اجرای۱۸۰ برنامه طی دهه فجر در رزنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالفضل برات‌زاده با اشاره به شعار دهه فجر امسال که سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاوتی است، اظهار داشت: بر اساس همین شعار180 عنوان برنامه در شهرستان رزن با همکاری بسیج، ادارات شهرستان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال دهه فجر همزمان با ایام فاطمیه و عزاداری حضرت زهرا (س) شده است، گفت: مراسمی در سطح روستاها  به همین مناسبت برگزار می‌شود و قرار است گرامیداشت ایام الله دهه فجر با عزاداری حضرت زهرا(س) همراه باشد و در تمام مساجد شهرستان با حضور گسترده مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: به مناسبت این ایام 12 برنامه در سطح شهرستان به عنوان برنامه‌های شاخص شهرستانی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 118 مورد نشست‌های روشنگری در سطح اقشار و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در راستای تبیین فرمایشات مقام عظمای ولایت و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

برات‌زاده افزود: در دهه فجر امسال هفت یادواره شهدا در شهرستان با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی ائمه جماعات و خانواده معظم شهدا در روستاهای پشتجین، نظام آباد، کلکبود، قایش، بابا نظر و دو یادواره شهدای دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 65 عنوان برنامه فرهنگی هنری در این ایام خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی مثل کتابخوانی، نقاشی، مقاله‌نویسی با موضوع دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: از طرف بسیج جامعه پزشکی 20 مورد ویزیت رایگان در سطح روستاها در این دهه داریم که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود .

وی به سه پروژه قابل افتتاح اشاره کرد و گفت: افتتاح پل و پایگاه قلعه جوق توسط بسیج سازندگی و همکاری ادارات شهرستان و تعمیر مسجد بهکندان و چورمق در طول دهه فجر انجام می‌شود.

برات‌زاده گفت: 30 مورد سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا توسط مسئولان شهرستان و همکاران در سپاه در این دهه انجام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ذیل برنامه‌های ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن به برنامه‌های ورزشی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در بخش ورزشی در دهه فجر برنامه های متعددی از قبیل تنیس روی میز، طناب کشی ، فوتبال دستی و کوه پیمایی در 20 مورداز پایگاه های مقاومت که یکی از اینها در سطح شهرستان است که مسابقات فوتسال جام فجربین پایگاه های مقاومت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در بحث هنری بسیج هنرمندان چند برنامه شاخص دارند که شامل نمایش خیابانی گروه تئاتر بسیج هنرمندان با موضوع انقلاب است و همینطور عصر شعر با موضوع انقلاب که شاعران شهرستان در انجا برنامه خواهند داشت .

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات