خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال گفت: در دهه فجر امسال 146 پروژه با اعتبار 105 میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۶۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

افتتاح و کلنگ‌زنی 146 پروژه طی دهه فجر در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: باید با تفکر و اندیشه، از زندگی حضرت زهرا(س) درس بیاموزیم و تفکر فاطمی در همه شئون زندگی ‌ما جاری شود.

وی با اشاره به سی و نهمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: این پیروزی را مدیون خون شهدایی هستیم که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی سال‌ها زحمت کشیدند و در مقابل ظلم و ستم و بی‌عدالتی ایستادند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه نظام شاهنشاهی نظامی خودکامه و سرسپرده کشورهای غربی بود، تصریح کرد: باید پیشرفت‌هایی را که بعد از انقلاب داشته‌ایم به‌درستی برای نوجوانان و جوانانی که آن دوران را درک نکرده‌اند تبیین و تشریح کنیم.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی که با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» و با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) تشکیل شد به ‌هیچ‌ وجه قابل ‌مقایسه با نظام شاهنشاهی نیست و کارهای بسیار بزرگی با وجود همه دشمنی‌ها، در این کشور صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به خدماتی که در دولت‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه ‌شده است، بیان داشت: در دوره‌های مختلف بعد از انقلاب با وجود برخی سوء تدبیرها، زحمات بسیار زیادی کشیده شده است که باید این خدمات برای مردم عنوان شود.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید در شرایط سختی مدیریت کشور را قبول کرد و این‌ یک مأموریت بسیار مهم و حساس و به‌نوعی ایثار بود که رئیس جمهور آن را پذیرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به موضوع برجام اشاره و بیان کرد: برجام با وجود مخالفانی که دارد با زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سربازان این نظام و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به سرانجام رسید و ما توانستیم کشورهای بزرگ دنیا را به‌پای میز مذاکره بکشانیم.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه فروش نفت در دولت یازدهم کاهش پیدا کرد اما گشایش‌های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی حاصل شد و دولت تدبیر و امید توانست اقتصاد کشور را از شرایط بحرانی نجات دهد.

رضایی تصریح کرد: یکی از توفیقات بزرگی که نصیب دولت شد طرح بزرگ تحول نظام سلامت بود که آرزوی همه دولت‌ها پس از انقلاب اسلامی بود و دولت تدبیر و امید توانست آن را اجرایی کند و نتیجه آن کاهش هزینه‌های درمانی برای مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید افزایش صادرات غیرنفتی بی‌سابقه‌ای داشتیم و باعث شد تراز کشور ما در سال 95 مثبت شود و در سال 96 هم ادامه داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به خدمات دولت در روستاها اشاره و بیان کرد: دولت با همه تنگناهایی که داشت، توانست در روستاها خدمات شایانی همچون بهسازی‌ها، مخابرات، اینترنت، گاز و غیره داشته باشد که در نوع خود بی‌سابقه است.

وی افزود: مردم از اهالی هنر، فرهنگ و روحانیون توقع بیشتری دارند و این عزیزان محوروحدت و همدلی در جامعه هستند و باید با کمک هم بتوانیم بر مشکلات فائق شویم.

رضایی به مشکلات کارگران کیان‌کرد اشاره و عنوان کرد: یکی از تأمین‌کنندگان اصلی نخ لاستیک در کشور این شرکت است که شرکتی مهم و تأثیرگذار است اما برخی کارگران عزیز این شرکت چند ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: با پرداخت بدهی و برطرف شدن مشکلات بانکی مالک شرکت به‌زودی تسهیلات موردنیاز به ایشان داده می‌شود تا هم در توسعه شرکت از آن استفاده کند و هم بتواند حقوق عقب‌افتاده کارگران را پرداخت کند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال بیان داشت: در دهه فجر امسال  134 پروژه افتتاحی با اعتبار 98 میلیارد تومان و 12 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 7 میلیارد تومان که در مجموع 146 پروژه با اعتبار 105 میلیارد تومان در شهرستان خواهیم داشت که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: از پروژه‌های قابل‌افتتاح و کلنگ‌زنی 23 پروژه با اعتبار 59 میلیارد تومان از بخش خصوصی خواهد بود که در مجموع 393 نفر اشتغال‌زایی خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات