خبرهای داغ:
پدر خانم جاویدالاثر محمد قنبریان:

محمد در روز اعزامش به سوریه ذوق‌زده و خوشحال بود

پدر خانم جاویدالاثر محمد قنبریان گفت: پسرم در روز اعزامش به سوریه بسیار ذوق‌زده و خوشحال بود.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۲۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

پدر خانم جاویدالاثر محمد قنبریان بعدازظهر امروز در دیدار با سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید، از روز اعزام فرزندش گفت که به او زنگ زدند که اگر آماده هستی بیا ما اعزامیم؛ محمد هم درحالی‌که بسیار ذوق‌زده و خوشحال بود، به همسرش گفت ساکم را آماده کن، عازم هستم.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های اخلاقی جاویدالاثر محمد قنبریان بیان کرد: محمد احساسات قوی داشت و به لحاظ روحی و روانی نیز بسیار قوی بود.

پدر خانم جاویدالاثر قنبریان گفت: آن روز همسرم بیمار بود، به همین خاطر رفتنش را به ما اطلاع نداد و حدود ساعت 10 صبح محمد تماس گرفت و گفت که آقاجان چون مادر مریض بود، چیزی نگفتم؛ به او گفتم کجایی گفت که الآن گرمسارم و عازم سوریه هستم.

وی بیان کرد: گاه‌گداری تماس می‌گرفت و بالاخره در روز 25 فروردین‌ماه سال 95 در جریان عملیاتی در منطقه خناسر در اطراف حلب سوریه جاویدالاثر شد و هنوز از سرنوشت پیکر وی خبر موثقی در دست نیست.

پدر خانم جاویدالاثر قنبریان گفت: واقعاً قدرت و شهامت می‌خواهد که از زن و دو بچه و یک مادر پیر گذشت و سرانجام هم در راه آرمان‌های امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مقام والای جاویدالاثری دست‌ یافت.

به گزارش فارس؛ محمد قنبریان در سال ۱۳۵۰ در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان شاهرود متولد شد؛ پدر وی شاغل در آموزش و پرورش و مادرش خانه‌دار بود و خودش هم از ۲۲ سالگی وارد بانک شد.

این جاویدالاثر برادر دو شهید است که اولی سردار احمد قنبریان فرمانده سپاه گنبد بود که در سال ۵۸ در پی درگیری با منافقین در گنبد، پیکرش به‌عنوان نخستین شهید شهر شاهرود تشییع شد و دومین برادر وی نیز در سال ۶۱ در منطقه رقابیه عراق به جمع رزمندگان مفقودالاثر خود پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها