خبرهای داغ:

نمایشگاه عکس "نماز باران" در قم برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس نماز باران با حضور ائمه جمعه شهر مقدس قم در مصلی قدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۸۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹

نمایشگاه عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، وحید عباسی در حاشیه برپایی نمایشگاه عکس نماز باران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی ازجمله اهداف و رسالت‌های ستاد نماز جمعه استان قم است.

مسئول روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم با اشاره به جایگاه ویژه و حساس مصلی قدس قم افزود: مصلی قدس قم در حکم قلب فرهنگی شهر قم بوده که از ظرفیت‌های بسیار بالایی نیز برای برگزاری و جانمایی فعالیت‌های فرهنگی برخوردار است.

وی برخی از مهم‌ترین اولویت‌ها و اهداف مصلی قدس قم در سال آینده را موردتوجه قرار داد و گفت: برپایی سینمای مردمی برای حضور اقشار مختلف جامعه در مصلی قدس قم یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که مقدمات اجرایی آن در دست اقدام است که می‌تواند در زمینهٔ نمایش کارهای فرهنگی و ارزشی نقش مؤثری ایفا کند.

عباسی ادامه داد: جانمایی و افتتاح کتابخانه عمومی نیز یکی دیگر از اولویت‌ها و اهداف مهمی بوده که ستاد نماز جمعه قم قصد عملیاتی کردن آن را در مصلی قدس قم داشته که می‌تواند مورداستفاده دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم در طول سال قرار گیرد.

مسئول روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم تصریح کرد: با وجود تهاجم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه جامعه باید از ظرفیت‌های موجود در شهر بهترین استفاده را برد که در  این زمینه مصلی قدس به توجه به جایگاه و حساسیتی که دارد ظرفیت بسیار وسیعی را به وجود آورده است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه نماز طلب باران در مصلی قدس قم عنوان کرد: نماز طلب باران با وجود تمامی حواشی و هجمه‌هایی که بر آن بود باشکوه و عظمت بسیار بالایی برگزار شد، در برپایی نماز باران آن چیزی که اهمیت ویژه دارد انجام رسالت‌های اجتماعی مؤمنان در برابر خشک‌سالی بوده که از توصیه‌های ائمه اطهار(ع) بوده که نشان از کمال بندگی مؤمنان دارد.

عباسی تأکید کرد: نمایشگاه عکس" نماز باران" آثار عکاسان خبری استان قم، آقایان مهدی بخشی سورکی، حسین یاراحمدی، هادی چهره قانی و محمد رفیعی موحد روز جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه با حضور ائمه جمعه قم در مصلی قدس قم برپا خواهد شد.

ارسال نظرات