خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

تخصیص 3 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال مبلغ 3 میلیارد تومان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی به شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۱۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

تخصیص 3 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه میناکاری سفال اظهار داشت: سپاه همواره حامی کارآفرینان بوده است و از طرح‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی باشد حمایت می‌کند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما همچنان به دنبال فتنه و اقداماتی برای ضربه زدن به نظام و مردم ایران هستند و بعد از اینکه پی بردند از طریق جنگ سخت نمی‌توانند به کشور نفوذ پیدا کنند به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آوردند.

فرمانده سپاه نهاوند ابراز داشت: جمعی از کارآفرینان در سال 89 خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان در آن جلسه یک واژه جدیدی به نام اقتصاد مقاومتی را به ادبیات اقتصادی این کشور اضافه کردند و از آن تاریخ به بعد به‌عنوان شاه‌بیت تمام فرمایشات ایشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مکررا از اقتصاد مقاومتی سخن گفته‌اند و حتی در شعار هر ساله اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی دارند.

کریمی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی عدم اتکا به نفت، حمایت و اتکا به تولیدات داخلی را باید مد نظر قرار داد، عنوان کرد: تنها راه برون رفت از تحریم‌های ظالمانه اتکا به اقتصاد مقاومتی است.

وی ابراز داشت: در سال گذشته مبلغ 3 میلیارد تومان به بسیجیان و جوانان جویای کار که در راستای بحث اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت و کار بودند، پرداخت شد که برای 280 نفر شغل ایجاد شده است.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: خوشبختانه امسال نیز مبلغ 3 میلیارد تومان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات