خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خروجی شورای فرهنگ عمومی باید برای جامعه مفید باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی باید طوری برنامه ریزی شود که برای جامعه مفید باشد، محور همه کارگروه های اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره در استان باید مباحث فرهنگی باشد و در قالب فرهنگ تعریف شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۱۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی  در چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهارداشت: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان سنگین ترین مسئولیت را بر عهده دارند چراکه فرهنگ هر جایی هویت انسانهای آن مکان است.

 

وی افزود: انسانها از نظر فرهنگ با هم متفاوت اند و هر انسانی در روز در چند شکل مختلف باشد که این را از فرهنگ او می توان تشخیص داد.

 

عبادی بیان داشت: آنچه در انسان به عنوان هویت تعریف می شود فکر و فرهنگ است و انسان را از زاویه فکری و فرهنگی می توان تعریف کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همه انسانها را نمی توان در یک قالب تعریف کرد، استکبارجهانی انسانهای بی گناه زیادی را در دنیا می کشد چطور می توان همه اینها را در قالب یک نوع انسان تعریف کرد. لذا تعریف انسان در قالب فرهنگ قابل تعریف است.

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از همین کارگروه باید  طوری برای جامعه برنامه ریزی شود که برای جامعه مفید باشد، محور همه کارگروه های اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره در استان باید مباحث فرهنگی باشد و در قالب فرهنگ تعریف شود.

 

وی با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور و استان در فرهنگ آنها است افزود:  در هر کاری تخصص جزو ضروریات است اما شرط موفقیت آن این است که آن موضوع براساس راه حل فرهنگی پیش برود و تمام مشکلات کشور باید از طریق فرهنگ حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها